سلامت

لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با آغاز پائیز و شیوع بیماری‌های فصلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تاکید کرد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به آغاز فصل پائیز و شیوع برخی بیماری‌های فصلی از خانواده‌ها خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ابتلا به بیماری‌های عفونی پیش‌گیری کنند.

به گزارش ندای قم، دکتر مهدی مصری در جلسه هیئت دانشگاه که با حضور معاونین و اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) ستاد برگزار شد،با اشاره به آغاز فصل پائیز و شیوع برخی بیماری‌های فصلی از خانواده‌ها خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ابتلا به بیماری‌های عفونی پیش‌گیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه بر لزوم استفاده از ماسک و تزریق حداقل یک نوبت از واکسن کرونا در طول یک‌بار در سال برای جلوگیری از ابتلا به زیر سویه‌های کرونا تأکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته شاهد ابتلا شدن به ویروس‌های فصلی بودیم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراقبت‌ها در خانواده می‌تواند زمینه کاهش شیوع ویروس را فراهم کند.

دکتر مصری همچنین با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها به‌ویژه بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی قم از معاونت‌های مربوطه خواست پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود، خوابگاه، برگزاری کلاس‌های توجیهی بدو ورود و امور فرهنگی را پیش‌بینی کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/iaz6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا