سلامت

انجام ۲۴۳۶ ماموریت در یک هفته گذشته

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبرداد:

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۳۶ مورد ماموریت اورژانس قم در هفته گذشته داشته است، گفت: ۳۳۲ مورد از ماموریت‌های اورژانس مربوط به تصادفات درون‌شهری و ۸۸ مورد از مورد ماموریت‌ها نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

به گزارش ندای قم، دکتر عزت الله بهزادی نیا امروز ۳ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و اظهار کرد: در این بازه زمانی پنج هزار و ۹۶۱ مورد تماس با اورژانس گرفته‌شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس ۲ هزار و ۴۳۶ مورد ماموریت داشته‌ایم، گفت: ۳۳۲ مورد از ماموریت‌های اورژانس مربوط به تصادفات درون‌شهری و ۸۸ مورد از مورد ماموریت‌ها نیز مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات پیگیری در تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، گفت: دو مورد از این ماموریت‌ها با اورژانس هوایی و بالگرد بوده و از تعداد ۴۲۰ مورد تصادف صورت گرفته نیز، متاسفانه، ۴ مورد فوتی تصادفی در صحنه داشته ایم.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان یادآور شد: در حوادث صورت گرفته ۲۰۷ مورد از تصادفات با موتور آمبولانس و ۲ هزار و ۲۳۶ مورد با آمبولانس امدادرسانی شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/iwa8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا