سلامت

اعلام آمادگی جامعه پزشکی قم برای خدمت‌رسانی به مصدومان حادثه تروریستی کرمان

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم مطرح کرد:

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با اشاره به جنایت تروریستی در کرمان گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می‌کند درصورتی‌که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه‌های درمانی باشد، به مراکز درمانی استان کرمان اعزام شوند و یا در قم به این عزیزان خدمات‌رسانی کنند.

به گزارش ندای قم ، حسن عادلی در گفت‌وگویی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته در گلزار شهدای کرمان گفت: متأسفانه جنایتکاران و عوامل کوردل تروریستی صهیونیستی امروز اوج خباثت و جنایت را نشان داده و دست به کشتار مردم بی‌گناه زدند.

وی افزود: این شهدا که در بین آن‌ها کودکان نیز مشاهده می‌شوند، مظلومانه به شهادت رسیدند که یک اقدام تروریستی و بزدلانه بود که هم‌زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

عادلی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان، جامعه پزشکی استان قم، اعلام آمادگی می‌کند درصورتی‌که نیاز به حضور پزشک و سایر گروه‌های درمانی باشد، به مراکز درمانی استان کرمان اعزام شوند و یا در قم به این عزیزان خدمات‌رسانی کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی قم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه،از خدای متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/y6ya

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا