اجتماعی

6500 دانش‌آموز نیازمند بسته لوازم‌التحریر رایگان دریافت می‌کنند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم:

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: طی سال تحصیلی جدید تمام ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد در قم،بسته لوازم‌التحریر رایگان دریافت خواهند کرد.

به گزارش ندای قم ، عباس جوشقانیان درگفت‌وگویی با بیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان قم شناسایی شده است، افزود: اگر کمک‌های مردمی و حمایتی نباشد این دانش‌آموزان قادر به تامین مخارج تحصیل نخواهند بود.

وی ادامه داد: از این‌ بین ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که حمایت‌هایی در خصوص کتاب‌درسی، لوازم‌التحریر، ایاب‌وذهاب و غیره برای آنها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین برای یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند لباس فرم رایگان تهیه شده اما همچنان ۱۹ هزار دانش‌آموز، نیازمند حمایت‌های مردمی هستند.

جوشقانیان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین نیاز این ۲۰ هزار دانش‌آموز ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی باید جمع‌آوری شود که از ابتدای شهریورماه امسال ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری‌ شده‌است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیست و هفتم شهریورماه، افزود: به همین منظور ۱۲۲ پایگاه به همراه ۱۱۰ مرکز نیکوکاری و ۶ مرکز سیار، در سطح استان قم برای دریافت کمک‌های مردمی آماده‌سازی شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند که درصورتی‌که حمایت‌های اولیه از آنها صورت نمی‌گرفت، استعداد آنها هرگز کشف و پرورش نمی‌یافت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mgt3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا