اجتماعی

پاسخگویی به بیش از ۵۲ هزار مورد تماس تلفنی مشترکین

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبرداد:

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از پاسخگویی به ۵۲ هزار و ۱۴۴ مورد تماس تلفنی مشترکین گاز طبیعی از سوی واحد امداد و حوادث ۱۹۴ این شرکت طی سال ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش ندای قم ،مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۲۳ هزار و ۸۲۰ مورد منجر به اعزام نیروهای امداد و حوادث شده است.
وی همچنین تعداد اعزام‌های فوری و خیلی فوری نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز استان قم طی سال گذشته را به ترتیب ۶۳۹ و ۹۹ مورد عنوان کرد و در ادامه افزود: انفجار، آتش‌سوزی و نشتی شدید گاز بر اثر شکستی علمک از جمله مواردی است که نیاز به اعزام فوری و خیلی فوری دارد.
خوش‌لهجه میانگین مدت زمان حضور نیروهای امداد و حوادث شرکت بر سر صحنه حادثه را هفت دقیقه و ۱۰ ثانیه توصیف کرد و در ادامه توضیح داد: به هنگام وقوع حادثه، زمان دارای اهمیت بسیار بالایی است و به همین خاطر نیز بخش اعظمی از تمرکز واحد امداد بر این موضوع معطوف شده است.
خوش‌لهجه در بخش دیگری از اظهارات خود دو هزار و ۴۸۲ مورد رفع نشتی از کنتور و رگولاتور و ۳۷۸ مورد بازدید حفاری را از دیگر اقدامات واحد امداد و حوادث این شرکت در سال گذشته عنوان کرد.
وی اضافه کرد: در این بازه زمانی همچنین هشت هزار و ۹۴۸ مورد انجام نشتی بازرسی فنی، چهار هزار و ۱۲۰ مورد بازدید از ایستگاه، ۳۵ هزار، ۵۲ مورد بازدید از ولوهای سطح شهر و یک هزار و ۶۳ مورد نیز تعویض و جایگزینی مهره ماسوره مفصلی توسط واحد امداد انجام شده است.
خوش‌لهجه در ادامه با بیان اینکه سه هزار نفرساعت پایش و قطع و وصل انشعاب مشترکین عمده و جزء از دیگر اقدامات واحد امداد است، گفت: در فصل سرد سال گذشته واحد امداد، نوک پیکان مقابله با بحران ناترازی بود که زحمات این عزیزان جای تشکر و قدردانی دارد.
وی در پایان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران و مجاران کریمه اهل‌بیت(س) افتخار ماست، خاطرنشان کرد: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ به‌طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌های عزیز است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/q7ot

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا