اجتماعی

پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار تماس تلفنی مشترکان

توسط مرکز امداد و حوادث شرکت گاز استان قم انجام شد:

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از پاسخگویی به ۲۲ هزار مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی توسط مرکز امداد و حوادث شرکت طی ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد تماس ۱۱ هزار و ۲۷۹ مورد منجر به اعزام عادی، ۲۸۵ مورد اعزام فوری و ۳۴ مورد نیز اعزام خیلی فوری گروه‌های امداد و حوادث شرکت گاز استان قم در پی داشته است.
وی با بیان اینکه میانگین زمان حضور گروه‌های امداد و حوادث شرکت در عملیات‌های فوری و خیلی فوری طی ۶ماهه نخست سال جاری شش دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است، تصریح کرد: آتش‌سوزی، انفجار، نشت شدید گاز، شکستگی علمک از جمله حوادثی است که نیاز به اعزام فوری دارد.
خوش‌لهجه همچنین از پنج هزار مورد رفع قطع گاز توسط گروه‌های امداد و حوادث طی بازه زمانی مورد اشاره خبر داد و در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی همچنین یک هزار و ۲۲۹ مورد رفع نشتی از کنتور و رگولاتور و ۱۷۵ مورد بازدید از حفاری ساختمان‌ها صورت‌گرفته است.
وی برطرف‌کردن نشتی گاز از علمک‌ها را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته از سوی واحد امداد و حوادث شرکت عنوان کرد و در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، این اقدام بر روی چهارهزار و ۶۵۷ علمک انجام و مهره مفصلی ۵۷۸ علمک نیز تعویض شده است.
خوش‌لهجه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تغییر شیفت کاری نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز استان قم به ۱۲ ساعت و اضافه‌کردن یک سیار کمکی در شیفت صبح، گفت: این اقدام باعث بالارفتن راندمان کاری، بازدهی بیشتر نیروها و کاهش زمان حضور در صحنه حادثه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان با تأکید بر امدادرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ابراز کرد: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره‌تلفن ۱۹۴ به طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به‌تمامی هم استانی‌های عزیز است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kna3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا