اجتماعی

وظیفه اصلی کارکنان ادارات، خدمتگذاری به مردم است

مدیرعامل آبفای استان قم در همایش جهاد تبیین:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به عنوان یک عنصر اصلی در تفکر جهادی مورد تأکید است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش ندای قم ،مهندس حسن بختیاری در همایش جهاد تبیین که با حضور سردار هاشمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم برگزار شد در سخنانی تأکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین به عنوان چراغ راه است و همه ما باید به عنوان یک ضرورت بدان توجه کنیم.

وی در این همایش که فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و اعضای شورای پایگاه ها و شورای حضرت ولی عصر (عج) حضور داشتند،  با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف جامعه به ویژه نسل جوان از آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری  اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد ناامیدی در مردم از اهداف دشمنان است و این بزرگترین خطری است که باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم تأکید کرد و گفت: اگر آنچه در این دوران مقدس اتفاق افتاده و مسیر آینده نظام نیز برای مردم تبیین شود قطعاً منجر به شکوفا شدن استعدادها و ناکام ماندن نقشه دشمنان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه «بسیجی بودن افتخار بزرگی است» اظهار داشت: زمانی می‌توانیم ادعای بسیجی بودن داشته باشیم که در هر مسئولیتی که در این نظام مقدس بر عهده داریم به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنیم.

بختیاری با تأکید بر اینکه امروز یکی از بزرگترین اهداف دشمن القای ناکارآمدی در مجموعه نظام است، تصریح کرد: هر حرکتی که منجر به ایجاد جلوه‌ای از ناکارآمدی از نظام در بین مردم شود «خیانت» است.

وی دوران دفاع مقدس را الگوی مدیریت جهادی دانست و گفت: تفکر بسیجی و جهادی باید به عنوان یک مدل در فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه وظیفه اصلی کارکنان ادارات، خدمتگذاری به مردم است، یادآور شد: امروز سنگر مبارزه با دشمن برای یک کارمند، سنگر خدمتگذاری به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه باید به هر نحو ممکن بتوانیم دامنه خدمتگذاری و رضایت مردم را در قالب چارچوب و مقررات برای مردم فراهم کنیم، اذعان داشت: خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به عنوان یک عنصر اصلی در تفکر جهادی مورد تأکید است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

بختیاری با بیان اینکه امروز مجموعه ادارات در کشور به عنوان خط مقدم خدمت به مردم به شمار می‌روند، گفت: خدمت صادقانه، رضایت مردم را به همراه خواهد داشت و امیدواری به آینده کشور را افزایش می‌دهد.

وی همچنین بر لزوم کار و تلاش وافر و بی‌وقفه در مجموعه ادارات برای خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و یادآور شد: عقب‌ماندگی‌های متراکم زیادی در کشور داریم که برای رفع آن نیازمند تلاش وافر و مضاعف هستیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x9wa

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا