اجتماعیویژه

همراهی شایسته شرکت گازقم در زمینه مسئولیت های اجتماعی

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) استان قم :

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) استان قم با بیان اینکه بحث ناترازی انرژی یک تهدید محسوب می‌شود، تصریح کرد: به همین خاطر توجیه و آگاه‌سازی مردم در کنار فراهم‌کردن راهکارهای مقابله با این معضل، وظیفه همگانی است و هرکسی دل گروی ایران و انقلاب اسلامی دارد، می‌بایست به سهم خود در این زمینه فعال باشد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گازقم ، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) استان قم در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان قم که به مناسبت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه دوم مهرماه در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: گاز طبیعی از جمله شاخصه‌های رفاه و عدالت اجتماعی در کشور است و عملکرد این شرکت جای قدردانی و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه بحث ناترازی انرژی یک تهدید محسوب می‌شود، تصریح کرد: به همین خاطر توجیه و آگاه‌سازی مردم در کنار فراهم‌کردن راهکارهای مقابله با این معضل، وظیفه همگانی است و هرکسی دل گروی ایران و انقلاب اسلامی دارد، می‌بایست به سهم خود در این زمینه فعال باشد.

موحد همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود از مدیرعامل شرکت گاز استان قم در راستای خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد و در ادامه افزود: آقای خوش‌لهجه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و اعمال سیاست‌های شرکت ملی گاز ایران، بیشترین همراهی را با مجموعه‌های استان داشته است.
مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در ادامه این جلسه اظهار کرد: این شرکت از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم داشته و بر همین اساس رضایتمندی مردم در اولویت کاری شرکت قرار دارد.
وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم یکی از شاخص‌های کلیدی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌ها، دولت‌ها و بخش‌های مختلف جامعه است، تصریح کرد: مردم زمانی که از خدمات و حمایت‌های ارائه شده یک دستگاه راضی باشند، رغبت بیشتری از خود برای همراهی با سیاست‌های آن شرکت نشان می‌دهند.
خوش‌لهجه نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی را از جمله سیاست‌های اصلی شرکت گاز عنوان کرد و در ادامه افزود: باتوجه‌به منابع محدود انرژی و همچنین مشکل ناترازی که طی سال‌های اخیر کشورمان با آن موجه شده است، فرهنگ‌سازی در این زمینه اهمیت بسیاری دارد.
صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی
وی با تأکید بر اینکه آموزش و آگاه‌سازی مردم در خصوص مصرف بهینه انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذیر می‌تواند به حفظ محیط‌زیست و کاهش هزینه‌های انرژی کمک کند، خاطرنشان کرد: همچنین، ترویج رفتارهای مسئولانه در زمینه انرژی منجر به پایداری منابع برای نسل‌های آینده می‌شود.
خوش‌لهجه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی طی سال ۱۴۰۲، گفت: شرکت گاز استان قم در سال جاری نیز فرهنگ‌سازی پیرامون انرژی را از طریق برنامه‌های آموزشی، رسانه‌ها و سیاست‌های حمایتی در دستور کار خود قرار داده است.
وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی سپاه استان قم با سیاست‌های شرکت گاز استان قم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای سپاه برای تبلیغ بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی در کنار دیگر اقدامات فرهنگی باعث شد تا سال گذشته شاهد صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی داشته باشیم.
شایان‌ذکر است در پایان این جلسه فرمانده سپاه استان قم با اهدای لوح و هدیه از زحمات مدیرعامل شرکت گاز استان قم قدردانی و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/bsto

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا