اجتماعی

مشكل تامین آب شهر جعفریه برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت با بهره برداری از چاه منطقه بندرعباس جعفریه، مشکل تامین آب این شهر در مواقع پیک مصرف برطرف شد.

به گزارش ندای قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده  شهرستان جعفرآباد در سه ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت بیش از 5هزار و 500 متر شبکه آب توسعه یافته و بیش از یک هزار و 400 متر نیز اصلاح شده است.

وی از واگذاری 91 انشعاب نیز در سه ماه نخست سال جاری در شهرستان جعفرآباد خبر داد و اظهار داشت: در این مدت نیز برنامه‌ریزی و اقداماتی به منظور تأمین آب بخش‌ها و روستاهای این شهرستان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام عملیات بهسازی چاه موجود در منطقه معروف به بندرعباس شهر جعفریه یادآور شد: این چاه که بخشی از آب شهر را تأمین می‌کرد به علت مشکلاتی از مدار خارج شده بود که پس از عملیات بازسازی و بهسازی، مجدداً مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مشکل تامین آب شهر جعفریه در مواقع پیک مصرف برطرف شد.

وی از  اتمام عملیات بازسازی و ایمن‌سازی چشمه روستای کهندان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز ظرف مدت شش ماه و با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال انجام و چشمه به صورت کامل وارد مدار بهره‌برداری شد.

بختیاری به برخی دیگر از پروژه‌های آبرسانی در دست اقدام در شهرستان جعفرآباد اشاره کرد و حفر چاه در منطقه آسیاقلی به منظور احداث مجتمع آبرسانی قاهان و آبگیری و بهره‌برداری از مخزن دوم شهر جعفریه را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تأمین آب در برخی از روستاهای بخش جعفرآباد گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش منابع محلی، آبرسانی به روستاهای الگان، چمانک، بنابر و مهرزمین توسط تانکر سیار انجام می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/00t5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا