اجتماعی

مردم نباید در پیچ و خم اداری گرفتار شوند

استاندار قم :

استاندار قم گفت: کمیته امداد مجموعه‌ای انقلابی است که اقداماتش برای مستمندان و نیازمندان بسیار ارزشمند است.

به گزارش ندای قم، آقای سیدمحمد آقامیری در مراسم جشن ملی توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که به صورت کنفرانس ویدیویی با رئیس محترم جمهور برگزار شد افزود: هیچ نهادی مانند کمیته امداد به وضع حال نیازمندان رسیدگی نمی‌کند.

وی حساب ۱۰۰ را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) برای ساخت مسکن ویژه محرومین دانست و گفت: این موضوع در حوزه‌های اشتغال و معیشت هم در حال اجراست.

استاندار قم با بیان اینکه کمیته امداد یک مجموعه انقلابی است و برگرفته از انوار الهی است افزود: خدمتی که نهاد جهادی به مردم می‌کند خدمتی بی منت است و اخلاص کار موجب افزایش چند برابری ارزش آن می‌شود.

آقامیری با اشاره به دیدار‌های مردمی خود در روز‌های یک شنبه و سه شنبه هر هفته گفت: مسئولین موظفند گرفتاری مردم را حل کنند و این درحالی است که مدیران می‌توانند با نوشتن یک دستور و یا تسهیل مسیر آن فرد نیازمند، مشکل بزرگی از حجم مشکلات آن شخص را برطرف نمایند.

وی توفیق خدمت به مردم را فرصتی مغتنم دانست و تاکید کرد: قانون را تا جایی که ممکن است باید برای مردم منعطف کنیم که مبادا آنها در پیچ و خم مسائل اداری گرفتار شوند.

استاندار قم با بیان اینکه کمیته امداد باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت خود باشد افزود: کمک‌های این نهاد با ارزش باید پایدار و نه به صورت موقتی باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fiz3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا