اجتماعیویژه

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راهوراستان قم اعلام کرد:

رئیس پلیس راهوراستان قم از اجرای محدودیت های ترافیکی به منظور نظم بخشیدن به رفت و آمد هیئت‌ها و جلوگیری از ترافیک در هسته مرکزی شهر قم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
به گزارش ندای قم ،سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با ندای قم اظهار داشت: در راستای نظم بخشیدن به رفت و آمد هیئت‌های مذهبی و عزاداری حسینی و نیز جلوگیری از ترافیک در هسته مرکزی قم، محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.
وی افزود :محدودیت توقف از شب تاسوعا و محدودیت تردد از ابتدای صبح روز تاسوعا آغاز و تا پایان برگزاری مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عادی شدن وضعیت تردد معابر برقرار می گردد .
رئیس پلیس راهوراستان قم اضافه کرد :از شهروندان عزیز درخواست داریم از توقف خودرو و موتورسیکلت تا شعاع 100 متری این محدودیت ها خودداری نموده و در صورت توقف خودرو در محل های مذکور توسط جرثقیل به پارکینگ ها انتقال می گردد .
وی همچنین به شهروندان توصیه کرد در این ایام حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند و ظرفیت پارکینگ های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را در اختیار زائران عزیز قرار دهند .
محل برقرار محدودیتها به شرخ زیر می باشد : تقاطع عماریاسر آذر به سمت چهار راه بازار ،کنار گذر تونل غدیر قبل از پاساژ الزهرا به سمت تقاطع آذر ،پل علیخانی به سمت چهارراه بازار ،خیابان خاکفرج پل شهید رجائی به سمت میدان مطهری ،چهار راه غفاری به سمت سه راه خورشید ،خیابان اراک از دوربرگردان حجتیه به سمت میدان مطهری ،بلوار شهید منتظری از دور برگردان به سمت تقاطع حجتیه ،میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا ،تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به اینکه سعی شده محدودیت‌های ترافیکی بیشتر در مسیر حرکت هیئت‌های عزاداری اعمال شود، بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، آمد و شد هیئت‌های عزاداری با نظم هرچه بیشتر در مرکز شهر صورت خواهد پذیرد.
///////////

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fs8b

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا