اجتماعی

لزوم حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر توسط مدیران استان و شهری

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد:

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت و لزوم حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: فعالیت جهاد گونه اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر قابل‌تقدیر بوده و باید از این توانایی و آمادگی این جوانان در همه عرصه‌های مدیریتی کشور استفاده کرده و به‌عنوان بازوی قدرتمند مدیران در میدان باشند.

به گزارش ندای قم ،نرگس نیازمند در گفت‌وگویی، با اشاره به حضور معاون سازمان جوانان هلال‌احمر استان قم در کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: سازمان جوانان هلال‌احمر متشکل از جوانان فعال و مسئولی است که با ایده‌های موفق خود توانسته‌اند به تعالی در این حوزه دست پیدا کنند.

وی حوزه فعالیت سازمان جوانان هلال‌احمر را موردبررسی قرارداد و گفت: این سازمان در بخش‌های دانشجویی،‌ دانش‌آموزی و طلاب فعالیت‌های خوبی دارند و در شرایط  و مناسبت‌های مختلف به‌صورت فعالی عمل می‌کنند و این‌گونه فعالیت‌های داوطلبانه و جهاد گونه قابل‌تقدیر است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم یادآوری کرد: حضور داوطلبانه این افراد در دوران کرونا و در بیمارستان‌ها قابل‌تقدیر بوده و در بسیاری از اتفاقات و بحران‌های طبیعی در کشور همین‌گونه فعال هستند و باید این بخش از فعالیت این جوانان نیز به‌خوبی دیده شود.

وی در ادامه تعریف سازمان هلال‌احمر را تشریح و بیان کرد: با توجه به تعریف گسترده‌ای که از فعالیت‌های سازمان هلال‌احمر وجود دارد، باید از این توانایی و آمادگی این جوانان در همه عرصه‌های مدیریتی کشور استفاده کرده و به‌عنوان بازوی قدرتمند مدیران در میدان باشند.

نیازمند، فعالیت‌های سازمان جوانان هلال‌احمر را به‌صورت ویژه نیز موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: فعالیت‌های این سازمان از گذشته بیشتر شده و نیاز به حمایت بیشتری از طرف مدیران استان و شهری دارند تا بتوانند توانمندی و گستره فعالیت‌های خود را افزایش دهند.

وی تأکید کرد: حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر در حوزه آموزش بسیار مؤثر است و تربیت افراد متخصص می‌تواند در التیام زخم و درد افراد آسیب‌دیده بسیار مهم باشد، البته این سازمان تا امروز نیز بدون حمایت توانسته گام‌های بزرگی را در این حوزه بردارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sk07

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا