اجتماعیویژه

قم یکی از استانهای برتر کشور به لحاظ امنیتی است

فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از روزنامه «ایمان» :

ندای قم / محسن عبداللهی ؛فرمانده انتظامی استان قم گفت: خوشبختانه به مدد تلاش شبانه روزی همکاران بنده و دیگرهای نهادهای نظامی ونظارتی استان قم به لحاظ امنیتی یکی از استان های برتر کشور می باشد و تمام تلاش ما همچنان برارتقا وضعیت امنیتی استان است
به گزارش ندای قم ،سردار محمد رضا میرحیدری پیش از ظهر روزیکشنبه به مناسبت هفته فراجا به همراه سرهنگ محمدرضا فرح بخش معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان قم از روزنامه ایمان و پایگاه خبری ندای قم بازدید و در جریان فعالیت های این دو رسانه قرار گرفت.
تقدیر از تعامل وهمکاری بسیارخوب روزنامه ایمان با پلیس
سردارمیرحیدری دراین بازدید با گرامی داشت یاد وخاطر دکتر حسین عبداللهی مدیرمسئول فقید روزنامه ایمان وبا تقدیر از تعامل و همکاری بسیارخوب این روزنامه با مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم اظهارداشت: روزنامه ایمان دربزنگاه های مختلف به نقش آفرینی به موقع خود کمک کار پلیس در اجرای موفق ماموریت ها بوده است که امیدوارم این تعامل و همکاری در ابعاد وسیع تری عملیاتی شود چرا که خروجی آن افزایش امنیت و آرامش دراستان ورضایتمندی بیشترشهروندان را به همراه خواهد داشت.
افزایش آگاهی مردم آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
وی افزود :یکی از مهمترین رسالت رسانه ها و خبرنگاران تلاش درجهت افزایش سطح آگاهی ودانایی مردم در حوزه های مختلف است که به واقع این کار بزرگترین خدمت به جامعه وپلیس است چرا که این امرمهم موجب کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی می شود و به طبع آن کاهش ماموریت های پلیس را به همراه دارد.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: انعکاس به موقع و پررنگ عملکرد پلیس درحوزه های مختلف توسط رسانه ها موجب دلگرمی افزایش انگیره و روحیه همکاران بنده خواهد شد که خروجی آن تلاش مضاعف تر آنها در خدمت رسانی به آحاد مردم در حوزه ارتقا نظم و امنیت خواهد شد.
مشکلات استان در حوزه انتظامی اولویت بندی شده است
سردارمیرحیدری، ترافیک و افزایش آمار تصادفات شهری ، آمار بالا نزاع وبرخی نارسایی های فرهنگی را از مهمترین مشکلات استان در حوزه ماموریت های پلیس اعلام کرد گفت: خوشبختانه به مدد تلاش شبانه روزی همکاران بنده و دیگرهای نهادهای نظامی ونظارتی استان قم به لحاظ امنیتی یکی از استان های برتر کشور می باشد و تمام تلاش ما همچنان برارتقا وضعیت امنیتی استان است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت :مشکلات استان در حوزه انتظامی اولویت بندی شده است و با استفاده از همه ظرفیت های علمی ، دانشگاهی ، تخصصی و رسانه ای درصدد هستیم طی برنامه ریزی های انجام شده در مدت زمان پیش بینی شده شاهد کاهش چشمگیرمشکلات باشیم.
برای کاهش نارسایی های فرهنگی نهادهای مسئول به میدان بیایند
میرحیدری بابیان اینکه نارسایی های فرهنگی یک شبه بوجود نیامده که بتوان یک شبه و دریک زمان کوتاه آن را برطرف کردافزود:
همه دستگاههای متولی حوزه فرهنگ درحوزه عفاف و حجاب باید با تمام ظرفیت خود به میدان بیایند و با برنامه ریزی ایجابی و اقناعی نارسایی ها را کاهش وبرطرف نمایند.
میرحیدری با اشاره به اینکه شهر قم با چالش های ترافیکی بویژه در هسته مرکزی شهر مواجه است گفت : بخش عمده آن بعلت ساخت مجتمع های تجاری متعدد بدون تامین پارکینگ بوده است وحق شهروندان در این زمینه ضایع شده است وبرمشکلات ترافیکی نیز افزوده است که امیدواریم با طرح های ساماندهی اطراف حرم مطهر و افزایش سرانه پارکینگ در این محدوده و دیگر نقاط مرکزی شهرقم شاهد بهبود عبور و مرور و کاهش کمبود پارکینگ باشیم که این رضایتمندی مردم و زائران را به همراه خواهد داشت.
باید فرهنگ صبر ، مداراو کنترل خشم در جامعه نهادینه شود
فرمانده انتظامی استان قم دربخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه یکی از مشکلات دیگر دراستان قم و برخی استانهای دیگر کشور آماربالا نزاع ودرگیری است گفت : کاهش آمار نزاع ودرگیری نیازمند کارهای پژوهشی وعلمی است تا علل به درستی احصا شود ودر جهت رفع آن برنامه ریزی کرد.
وی ادامه داد: شخصیت های دینی ، علمی و دانشگاهی و رسانه ها می توانند با استفاده از ظرفیت ها و تربیون های که در اختیار دارند با استفاده آیات و روایات ائمه اطهار در زمینه کاهش خشم ، مدارا و صبرو همچنین بیان نقطه نظرات علمی نقش موثری در این حوزه ایفا نمایند .
روزنامه ایمان همواره سعی داشته کنار مردم باشد
قائم مدیر مسئول وسردبیر روزنامه ایمان نیزدراین دیدار با تبریک هفته فراجا به سردار میرحیدری و همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان قم گفت :روزنامه ایمان بعنوان نخستین روزنامه استان همواره در طول عمر 26 ساله خود سعی نموده است با رعایت شان و شئونات و جایگاه استان مقدس قم درجهت گره گشایی و از مشکلات مردم قلم بزند و هیچ گاه ازرسالت خود عدول نکرده است.
روح اله کرمانی افزود: این روزنامه با وجود داشتن نگاه سیاسی خود را دردامن گروههای سیاسی نینداخته است ودرزمان های مختلف دربخش های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی وورزشی نقش موثری ایفا نموده است وتوانسته در جهت رفع مشکلات استان که به واقع مشکل مردم بوده است گام بردارد .
صاحب امتیاز ومدیرمسئول پایگاه خبری ندای قم با اشاره به تعامل خوب روزنامه ایمان با فرماندهی انتظامی استان قم که قدمت بیش از 20ساله دارد گفت: این روزنامه آمادگی دارد در جهت اهداف و ماموریت ها مثل گذشته کنار پلیس باشد که خروجی آن ارتقا امنیت، نظم و آرامش بیشترهم استانی های عزیز خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3zij

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا