اجتماعیویژه

علی‌اصغرپور سرپرست مخابرات منطقه قم شد

با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ؛

با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس رسول علی‌اصغرپور، به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه قم منصوب و از خدمات مهندس محمد حاج‌عینی، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
به گزارش ندای قم ،دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات ایران، صبح روز یکشنبه 26 اسفندماه در مراسم معارفه مدیر جدید مخابرات قم، بر ضرورت افزایش تولید محتوا و درآمد در حوزه ارتباطات مخابراتی تأکید کرد و افزود: قم با ویژگی‌های خاص خود، به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مهم کشور، نیاز به ارتقاء سطح خدمات مخابراتی دارد تا بتواند در راستای نیازهای جدید مردم و زائران و گردشگران، به‌طور مؤثرتری پاسخگو باشد.
ضرورت افزایش درآمد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قم
وی همچنین با تأکید بر اهمیت افزایش درآمد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این شهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در مخابرات، ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است تا بتوانیم نیازهای روزافزون مردم و کسب‌وکارها را پاسخ دهیم و در کنار این موضوع، افزایش درآمد در بخش ارتباطات از طریق بهبود کیفیت خدمات و ارائه سرویس‌های نوین، هدف دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
ظرفیت‌های بی‌نظیر قم در زمینه گردشگری
دکتر زارعیان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قم، به‌ویژه در زمینه گردشگری و حضور جمعیت‌های مختلف، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و سرویس‌های مخابراتی باید به‌گونه‌ای توسعه یابند که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مردم، به ارتقاء تولید محتوا و در نهایت افزایش درآمدهای بخش مخابرات کمک کند.
وی با بیان اینکه توسعه اینترنت پرسرعت، بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه و گسترش سرویس‌های نوین ارتباطی از جمله اولویت‌های شرکت مخابرات برای این شهر است، گفت: ارتقاء خدمات اینترنت پرسرعت، پشتیبانی از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای دیجیتال و گسترش سرویس‌های متنوع، از جمله این اقدامات خواهند بود.
اصل مشتری‌مداری و کیفیت خدمات؛ اولویت‌های اصلی مدیریت جدید
پمهندس رسول علی‌اصغرپور، سرپرست مخابرات منطقه قم نیز در این مراسم با تأکید بر دو اصل “سرمایه انسانی” و “مشتری‌مداری” افزود: تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی و توجه بیش از پیش به مشتری، اولویت اصلی فعالیت‌های مخابرات منطقه قم خواهد بود.
سرپرست مخابرات منطقه قم در ادامه با تأکید بر این‌که کیفیت سرویس‌های مخابراتی، حق‌الناس است، گفت: در توسعه مخابرات، “زمان” مقوله مهمی است و سرویس‌های مخابراتی، باید در کمترین زمان به مشتری ارائه شوند.
لازم به ذکر است :این مراسم، صبح روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه با حضور دکتر زارعیان معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران و مهندس محمدرضا بیدخام، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران و کارکنان ستاد مخابرات منطقه قم برگزار شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wfyn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا