اجتماعی

طرح بهسازی میدان قشلاق البرز بخش مرکزی

رئیس اداره راههای روستایی استان قم خبرداد:

رئیس اداره راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرا و به بهره برداری رسیدن طرح بهسازی میدان قشلاق البرز واقع درمحور قمرود بخش مرکزی قم خبرداد.

به گزارش ندای قم، محمد معارف وند، با یادآوری این موضوع که میدان قشلاق البرز واقع درمحور قمرود بخش مرکزی قم درتقسیم و هدایت ترافیک راههای بخش نقشی مهم دارد گفت: به دلیل موقعیت ایستایی،  این میدان مقسم سه راه روستایی قمرود، قشلاق و رادیو معارف می باشد.

معارف وند افزود: بخش مرکزی قم، از قطبهای کشاورزی- دامداری استان بوده و به دلیل جایگاه اجتماعی- اقتصادی از تناسب جمعیتی پایدار و فعالی برخوردارست و راههای آن دارای ترافیکی حجیم و ترکیبی می باشند.

وی درادامه به مشخصات فنی- اجرایی طرح بهسازی میدان قشلاق البرز پرداخت و اظهار داشت: متراژ اجرایی طرح افزون بر 25 هزار و 500 متربع می باشد.

رئیس اداره راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم دربخش دیگری از این خبر به اقدامات فنی- اجرایی طرح اشاره کرد و توضیح داد: اجرای تک کوت، اجرای یک لایه آسفالت نرمه، اجرای یک لایه اساس قیری، اجرای یک لایه توپکا و… از جمله اقدامات فنی صورت گرفته جهت بهسازی این میدان می باشد.

محمد معارف وند میزان آسفالت مصرفی برای اجرای طرح بهسازی میدان قشلاق را بیش از 3500 تن دانست و تصریح کرد: همچنین به میزان 15 هزار متر مربع قیر پاشی درمحل طرح اجرا شده است.

وی درخصوص میزان هزینه اجرایی پروژه بهسازی میدان قشلاق البرز اعلام کرد: بالغ بر 62 میلیارد ریال جهت اجرای این طرح هزینه شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sj6u

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا