اجتماعیویژه

ضرورت مديريت زمان در هنگام برگشت از سفر نوروزی

رئيس پليس راه استان قم تاکید کرد:

رئيس پليس راه استان قم گفت:همه رانندگان و مسافران بايد زمان برگشت خود از سفر نوروزي را مديريت کرده و بازگشت خود را به ساعات پاياني آخرين روز هاي نوروز موکول نکنند.
به گزارش ندای قم ،سرهنگ”مختار پناهي” اظهار داشت: هرساله در روزهاي پاياني نوروز با موج سنگيني از بازگشت مسافران نوروزي مواجه مي شويم به همين خاطر از رانندگان و مسافران مي خواهيم زمان بازگشت خود را مديريت کرده و برگشت خود را به ساعات پاياني روزهاي تعطيل موکول نکنند.
وي بر لزوم استراحت کافي قبل از رانندگي طولاني تاکيد و اظهار داشت: به رانندگان توصيه مي کنيم در صورتي که هنگام رانندگي دچار خستگي و خواب آلودگي شدند از رانندگي پرهيز کرده و حتماً در کنار جاده توقف و پس از استراحتي کوتاه و رفع خستگي مجدداً به رانندگي ادامه دهند.
رئيس پليس راه استان قم ادامه داد: رانندگان بايد از هرگونه عجله و شتاب در رانندگي خودداري و با حوصله رانندگي کنند و در هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده نکنند و حواسشان به رانندگي خود باشد.
سرهنگ پناهي بستن کمربند ايمني را براي همه سرنشينان خودرو الزامي دانست و گفت: رانندگان بايستي قبل از حرکت حتما کمربند ايمني خود را ببندند و به سرنشينان خودرو را نيز ملزم به بستن کمربند ايمني کنند

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/k6q8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا