اجتماعی

ضرورت استمرار صرفه جویی حامل های انرژی

استاندار قم خواستار شد ؛

استاندار قم با تاکید بر مساعدت شرکت های گاز و برق با واحدهای تولیدی و تشکر از مردم برای رعایت الگوی مصرف بر ضرورت استمرار صرفه جویی حامل های انرژی تاکید کرد.

به گزارش  ندای قم ،سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در بیست و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با قدردانی از همه واحد‌هایی که در یک ماه گذشته با صرفه جویی در مصرف گاز و برق کمک شایانی به شبکه گازرسانی داشتند، خواستار مساعدت شرکت‌های گاز و برق و سایر دستگاه‌های خدمات رسان با این واحد‌های تولیدی شد.

وی با اشاره به مصرف ۷۰ درصدی گاز در بخش خانگی، با تشکر از مردم قم برای کاهش مصرف گاز در روز‌های گذشته و کمک به شهر‌های شمالی کشور، بر ضرورت مداومت در صرفه جویی حامل‌های انرژی تاکید کرد.

اکبر ابدالی، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در این جلسه ضمن عذرخواهی از واحد‌های تولیدی، صنفی و صنعتی که تولیدشان به واسطه قطع و یا افت فشار گاز در این مدت دچار اختلال شد گفت: در جلسه امروز مصوب شد شرکت‌های گاز و برق نسبت به بازپرداخت بدهی این واحد‌ها مساعدت داشته باشند.

ابدالی افزود: پرداخت حق بیمه بیکاری کارگران، پرداخت اقساطی مالیات و مساعدت نظام بانکی در بازپرداخت تسهیلات این واحد‌ها از دیگر مصوبات جلسه بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qhyg

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا