اجتماعیویژه

شبكه آب شیرین قم اصلاح و بازسازی می‌شود

به منظور جلوگیری از هدر رفت؛

مجری طرح‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان از آغاز اصلاح و بازسازی شبکه آب شیرین قم با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالهادی مطهری با اشاره به ضرورت اصلاح و بازسازی شبکه دوم توزیع آب قم گفت: فرسوده بودن شبکه آب شرب و ترکیدگی ناشی از فرسودگی و همچنین هدر رفت آب در این شبکه، از چالش‌های مهم سامانه آب شیرین قم است.
وی با بیان اینکه برای مقابله با این چالش‌ها نیاز به اصلاح و بازسازی 50 کیلومتر از شبکه آب شیرین است، اظهار داشت: هر چند سامانه توزیع و فروش آب به عهده سرمایه‌گذار است اما اجرای تعهدات سرمایه‌گذار برای اصلاح و بازسازی شبکه به تنهایی این چالش‌ها را برطرف نمی‌کند.
مجری طرح‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان قم تصریح کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب با تدوین سند راهبردی، بازسازی شبکه موجود و تعهد سالیانه به میزان حداقل 10 کیلومتر را در دستور کار قرار داده است.
وی از آغاز اصلاح و بازسازی شبکه دوم شرب قم با اصلاح خط لوله خیابان بنی فضل به طول 500 متر خبر داد و یادآور شد: خط لوله این خیابان به دلیل فرسودگی بارها دچار حادثه شده و مشکلات زیادی برای آبرسانی به شهروندان ایجاد کرده بود.
مطهری در پایان تأکید کرد: در تلاش هستیم در صورت تامین اعتبار لازم اصلاح و نوسازی شبکه آب شیرین قم بدون وقفه و با جدیت تا نوسازی کامل شبکه و کاهش هدر رفت ادامه یابد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jz8k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا