اجتماعی

سرپرست شرکت گاز استان قم معرفی شد

با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ؛

مراسم معارفه مهندس خوش لهجه، به عنوان سرپرست شرکت گاز استان قم برگزار شد.

به گزارش  ندای قم  به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مراسم معارفه سرپرست شرکت گاز استان قم در روز چهارشنبه 26 مردادماه در سالن شهید سلیمانی ساختمان مرکزی، با حضور مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، معاون استاندار قم، مدیران، رؤسا و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا نصیری مدیرعامل سابق شرکت گاز استان قم ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمان تصدی مدیریت این شرکت ارائه نمود.

در ادامه این مراسم مرتضی خوش لهجه سرپرست شرکت گاز استان قم ضمن تشکر از زحمات چندین ساله مدیر عامل سابق گاز استان گفت: انشالله با توکل به خدا و همت همکارانم در شرکت گاز استان، به جایگاه مطلوب‌تر خواهیم رسید.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان قم دارای پتانسیل و توانمندی زیادی در بخش نیروی فنی و اجرایی است و هدف ما ارتقاء جایگاه شرکت در بخش‌های مختلف می‌باشد.

در ادامه مراسم ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگي امور زائرين استانداری قم با تأکید بر نقش مهم و حیاتی استان قم گفت: استان قم در مناسبات سیاسی و مذهبی کشور از اهمیت استراتژیک و بالایی برخوردار است و خدمت رسانی به مردم شریف این استان افتخار بزرگی است که مسئولیت ما را بیشتر می نماید.

سید جلال نور موسوی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز دراین مراسم  با اشاره به وضعیت گازرسانی در کل کشور اظهارداشت: در بخش توسعه گازرسانی تقریباً به انتهای کار خود رسیده ایم و باید با تلاش و همت همه همکاران در جهت افزایش سطح کیفی خدمات، هوشمند سازی و بهینه سازی گام برداریم.

نورموسوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: درخواست ما از مدیر عامل جدید شرکت گاز استان قم، تکریم و حفظ کرامات نیروی انسانی است و اولویت تصمیم های سازمانی باید با منافع انسانی باشد، چرا که اگر این عزیزان در شرایط آرامش فکری قرار داشته باشند بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

گفتنی است پس از این مراسم، مدیران و رؤسای شرکت گاز استان در جلسه ای با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، به بررسی و رفع مسائل و مشکلات فعلی شرکت گاز استان پرداختند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/9sol

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا