اجتماعی

زنگ جشن عاطفه ها در مدارس قم نواخته شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم :

زنگ جشن عاطفه ها در راستای کمک به دانش آموزان کم برخوردار در مدارس استان قم نواخته شد.

به گزارش ندای قم، غلامرضا رضایی در گفتگویی اظهار داشت: زنگ جشن عاطفه‌ها هر ساله در دو هفته اول سال تحصیلی جدید در مدارس استان قم همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود که این مراسم به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت زهرا (س) و با مشارکت و همراهی کمیته امداد امام راحل و آموزش و پرورش استان قم اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قم ابراز داشت: دانش آموزان و فرهنگیان هر ساله با شرکت در این مراسم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار استان اهدا می‌کنند و در این راستا سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را الگو قرار می‌دهند.

وی افزود: در داخل مدارس سطح استان قم همکاران ما آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان و خانواده آنان هستند و این کمک‌ها به صورت مستقیم به حساب دانش آموزان کم برخوردار که از قبل شناسایی شده اند واریز می‌شود.

رضایی اضافه کرد: انتظاری که از خانواده‌های دارای توانمندی مالی بیشتری هستند این است که در این مراسم شرکت کنند و کمک‌های خود را برای پشتیبانی از دانش آموزان کم برخوردار اهدا کنند و بدانند که قطعاً خیر و برکت این اقدام از سوی پروردگار به آنان خواهد رسید.

دانش آموزان قمی با شرکت در این مراسم هدایای نقدی و لوازم التحریر خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/t56r

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا