اجتماعی

رفع مشکل ضعف ولتاژ برق روستا‌های بالادست شهرستان کهک

رئیس اداره برق شهرستان کهک خبرداد:

رئیس اداره برق شهرستان کهک گفت: با نصب مجدد ۲ دستگاه اتوترانس اتومات که به دلیل رعد و برق آسیب دیده بودند، مشکل افت ولتاژ شبکه فشار متوسط برق در روستا‌های بالادست شهرستان کهک برطرف شد.

به گزارش ندای قم، عباس حاجی عسگری در گفت و گویی اظهار داشت:2 دستگاه اتوترانس اتومات در روستا‌های بالادست شهرستان کهک که به دلیل رعد و برق دچار آسیب شده بودند توسط اکیپ‌های عملیاتی اداره برق این شهرستان مجدداً وارد مدار شد.

وی افزود: ۲ دستگاه اتوترانس که به دلیل رعد و برق از مدار خارج شده و باعث افت ولتاژ در روستا‌های قبادبزن و دستگرد شده بودند، پس از تعمیر با تلاش همکاران خدوم اکیپ‌های اداره برق شهرستان کهک مجدداً روی دو فیدر موجود در محل نصب شدند و باعث رفع ضعف ولتاژ شبکه فشار متوسط روستا‌های بالادست شهرستان کهک شد.

مهندس حاجی عسگری افزود: با نصب این ۲ دستگاه اتوترانس، مشکل افت ولتاژ روستا‌های قبادبزن، ابرجس، بیدهند، کرمجگان، دستگرد، شاه اسماعیل، اَوِل و وشنوه از توابع شهرستان کهک برطرف شد.

رئیس اداره برق شهرستان کهک خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها بلافاصله پس از تعمیر در اصفهان بارگیری و مستقیم به محل آورده شد و کارکنان خدوم شرکت برق در سحرگاه روز دوشنبه و همزمان با روز تاسوعای حسینی این دو اتوترانس را مجدد نصب کردند و در نتیجه مشکل ضعف ولتاژ شبکه ۲۰ کیلو ولت منطقه رفع شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/opf3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا