مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پاسخگویی و رسیدگی به بیش از 75 هزار تماس مردمی از طریق مرکز تلفنی 122 آبفای قم خبر داد و گفت: بیش از نیمی از این تماسها در حوزه خدمات مشترکین بوده است.
به گزارش ندای قم، مهندس حسن بختیاری به ارائه گزارشی از عملکرد دفتر ارتباط با مشتریان آبفای قم در چهار ماه نخست سال جاری پرداخت و اظهار کرد: تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اعم از فوریتی و غیر فوریتی از طریق مرکز تلفنی 122 قابل ارائه است.
وی با اشاره به پاسخگویی و رسیدگی به 75 هزار و 731 تماس در این چهار ماه، خاطرنشان کرد: 50 درصد از این تماسها در حوزه خدمات مشترکین، 38 درصد در حوزه معاونت بهرهبرداری و توسعه شبکه آب، 4 درصد در حوزه معاونت بهرهبرداری و توسعه فاضلاب و 8 درصد نیز در سایر حوزههای مرتبط با شرکت آب و فاضلاب بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تأکید کرد: تمام خدمات امور مشترکین که از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مشتریان ارائه میشود، به صورت رایگان از طریق شماره تلفن 122 نیز قابل دریافت است.
وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال بیش از 2 هزار مورد خدمات فروش و پس از فروش انشعاب و اصلاح قبوض به صورت غیرحضوری از طریق این مرکز به مشتریان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری از مهمترین اهداف دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان است.
مهندس بختیاری با اشاره به ترافیک بالای تماس ها در ساعات اداری گفت: با توجه فعالیت شبانه روزی مرکز تلفنی 122 آبفای قم، مردم می توانند درخواست های غیر فوریتی خود را در ساعات غیر اداری از طریق این مرکز پیگیری کنند تا سریعتر نسبت به پاسخگویی و پیگیری آنها اقدام شود.