اجتماعیویژه

راهپیمایی مردم قم درحمایت از مرجعیت و رهبرانقلاب

در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی برگزارشد:

نمازگزاران قمی روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری یک تجمع باشکوه، اقدام سخیف و وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مرجعیت دینی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ندای قم ، مردم مومن و انقلابی قم پس از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس این شهر، در حالیکه تمثال‌های مبارک حضرت امام‌(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سردار سلیمانی، پرچم‌های جمهوری اسلامی و بیرق‌های مزین به نام اهل بیت را در دست داشتند، با حرکت به طرف میدان شهدا، فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ‌ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن را سر دادند.

آنان همچنین با شعارهای “مرگ‌ بر فرانسه و فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن”،” مکرون اهانت می‌کند، بایدن حمایت می‌کند” و “مکرون خود فروخته ننگت باد ننگت باد”، اوج خشم و نفرت خود را از توهین بیشرمانه و گستاخانه نشریه فرانسوی به منصه ظهور گذاشتند.

راهپیمایان با شعارهای دیگری مانند “لبیک یا خامنه‌ای و خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است” و “سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن”، بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه و اتحاد و انسجام جهان اسلام برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی تاکید کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4a8k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا