اجتماعیویژه

دیدارآیت الله سید حسن خمینی  با خانواده مرحوم دکتر حسین عبداللهی

به مناسبت ایام اولین سالگرد درگذشت پیشکسوت رسانه ای کشورانجام شد؛

آیت الله سید حسن خمینی،پیش از ظهر روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال 1402 در منزل مرحوم  دکترحسین عبداللهی، پیشکسوت رسانه ای و سردبیر و مدیر مسئول روزنامه‌ سراسری آرمان ملی استانی ایمان حضور یافت.

به گزارش ندای قم ،یادگار گرامی حضرت امام(ره) در این دیدار که به مناسبت گرامی داشت اولین سالگرد درگذشت  دکتر حسین عبداللهی برگزارشد ضایعه درگذشت ایشان را مجدد به خانواده وی تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت نمود.

آیت الله سیدحسن خمینی ، کار در رسانه بویژه رسانه مکتوب را سخت و طاقت  فرسا عنوان کرد واظهارداشت:کسانی می توانند دراین حرفه موفق باشند که عاشق کار خود باشند، مرحوم حسین عبداللهی از این جنس افراد بود .

وی افزود: نگاه حرفه ای و تخصصی  و پشتکار از جمله  شاخصه های مهم آن مرحوم بود و رسانه های تحت مدیریت وی از رسانه های تاثیر گذار در مسائل سیاسی و اجتماعی و … در کشور واستان قم  بودند.

یادگار گرامی حضرت امام(ره) تصریح کرد: گسترش رسانه های مجازی ،کاررا برای رسانه های مکتوب سخت کرده است ،رسانه های مکتوب برای حفظ  مخاطبان و جذب مخاطبان جدید باید در تولیدات خود از نوآوری  و خلاقیت استفاده نمایند و به موازات  کار مکتوب در فضاهای مجازی نیز حضور موثری داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه های مکتوب در جامعه نباشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ny5f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا