اجتماعی

دستگیری سارقان 3 کیلو و 500 گرم طلا

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند 3 نفره سارقان طلاجات خبر داد و گفت: از این باند بیش از  3 کیلو و 500 گرم طلا به ارزش 70 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ندای قم ،سردار  سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح اقتدار اجتماعی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی ، چندین باند سرقت در حوزه های سرقت از منازل ، خودرو، موتورسیکلت و طلاجات دستگیر شدند.

وی افزود: در یکی از این سرقت ها، حدود 4 کیلو طلا سرقت شده بود که الحمدالله با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، باند 3 نفره که دارای سابقه سرقت مسلحانه نیز بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی ادامه داد: از این باند حدود3 کیلو و 500 گرم طلاجات مسروقه کشف که ارزش ریالی آن در حدود 70 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: باند 4 نفره دیگری که اقدام به سرقت منازل، خصوصاً در مناطق مرفه نشین  می کردند نیز شناسایی و دستگیر و  به بیش از  35 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:  2 باند دیگر که در امر سرقت موتورسیکلت فعالیت داشتند و اقدام به سندسازی و دستکوپ کردن شماره و پلاک می کردند، شناسایی و دستگیر شدند که تاکنون تعداد 18 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آنها کشف شده  و تلاش برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

سردار میرفیضی در پایان با هشدار به مجرمان تصریح کرد: سارقان بدانند که پلیس هوشیار  و بیدار است و با توجه به اشراف اطلاعاتی که دارد و همچنین حمایت مطلوب دستگاه قضائی استان ، به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/14ko

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا