اجتماعی

دستگيری کلاهبردار با شگرد فاکتور سازی صوری

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامي استان قم خبرداد:
دستگيري کلاهبردار با شگرد فاکتور سازي صوري
فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي به اتهام کلاهبرداري 900میلیارد ریالی با شگرد فاکتور سازي صوري براي شرکت هاي بازرگاني غیرقانونی با هدف فرار مالياتي خبر داد.
به گزارش ندای قم ،سردار ” محمد رضا مير حيدري ” اظهار داشت : در پي شکايت فردي مبني بر اينکه حساب هايش به دستور اداره کل امور مالياتي استان قم مسدود شده با مراجعه به آن اداره کل مشخص شده شرکتي با مدير عاملي وي به ثبت رسيده و داراي 900 ميليارد ريال بدهي مالياتي مي باشد در حالي که هيچ شرکتي تاسيس نکرده و هيچگونه فعاليت اقتصادي نداشته است ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار، کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود : با تحقيقات فني کارآگاهان مشخص شد فردي به نام “س ع” با سوء استفاده از مدارک هويتي شاکي اقدام به ثبت شرکت تجاري کرده و اقدام به صدور فاکتور هاي صوري براي شرکت هاي غير قانوني جهت ارائه به اداره امور مالياتي با هدف فرار مالياتي مي کرده است .
فرمانده انتظامي استان قم ادامه داد: با تلاش مضاعف کار آگاهان ، متهم در يکي از استان هاي همجوار شناسايي و دستگير و براي انجام تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي استان دلالت داده شد .
وي تصريح کرد : برابر اظهار کارشناسان ، متهم بيش از 900 ميليارد ريال فاکتور هاي صوري صادر و به شرکت هاي غير قانوني تسليم کرده است .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wq2f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا