اجتماعیویژه

دستگيری سارقان حرفه ای خودرو تحت پوشش مسافر اسنپ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبرداد:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقان حرفه اي خودرو تحت پوشش مسافر اسنپ در قم خبر داد
به گزارش ندای قم ،سرهنگ جعفر عباسعلی پور اظهارداشت: در پي وقوع سرقت 3 دستگاه خودرو پژو پارس،206 و پرايد طي دو هفته اخير در سطح شهر بدين شيوه که مالباختگان به عنوان راننده اسنپ با تماس تلفني خانمي ناشناس در مبدا حاضر، در طول مسير مسافر مونث ، با فريب راننده آنها را به مقصد اعلامي کشانده و با همدستي فردی مذکر اقدام به سرقت خودروها مي کردندکه با توجه به حساسیت پرونده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی اقدام به شناسایی این زن و مرد سارق کرده که با تلاش ماموران موفق شدند سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: تحقيقات پيرامون کشف ساير سرقت هاي احتمالي با جديت در دستور کار پليس آگاهی استان قم قرار دارد.
سرهنگ عباسعلی پور به رانندگان توصيه کرد: هنگام مسافرکشي در نرم افزار هاي اينترنتي يا بصورت عبوري با توجه به عدم شناسايي مسافران و ضعف اين نرم افزار ها در شناسايي هويت استفاده کنندگان به شدت احتياط کرده و به راحتي در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/muys

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا