اجتماعی

دستگيري کلاهبردار سايت ديوار

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان از دستگيري فرد کلاهبردار که از طريق سايت ديوار و با استفاده از ايران چک هاي جعلی بیش از 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .

به گزارش ندای قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پي شکايت  2 نفر از همشهریان با موضوع کلاهبرداري فردی از طريق سايت ديوار برای خرید موتور سیکلت و خودرو و پرداخت وجوه آنها به صورت نقدی و توسط ايران چک هاي جعلی ، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پس از اطلاع از هويت اصلي متهم ، نامبرده در يک اقدام غافلگيرانه در يکي از مخفیگاه هایش دستگيرشد .

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد : متهم در بازجویی های صورت گرفته به کلاهبرداری بیش از 500 میلیون ریال از طريق سايت ديوار به بهانه خرید وسایل نقلیه و با استفاده از ايران چک هاي جعلی اعتراف کرد.

وی ابراز داشت: متهم پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سردار میرفیضی توصیه کرد: آشنايي با افراد ناشناس در بستر فضاي مجازي خصوصاً(سايت هاي ديوار و شيپور و غيره برای خريد و فروش ) و پيرو آن اعتماد بي مورد افراد و انجام معاملات با مبالغ بالا خصوصاً به صورت نقدی و توسط ایران چک  بدون احراز و آگاهی از جعلی بودن آن ها ، منجر به سوء استفاده توسط متهمان و نهايتاً منجر به وقوع این چنین کلاهبرداری ها می شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/xfr4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا