اجتماعی

دستگيري سارقان کابل اداره برق

رئيس پليس آگاهي استان قم خبرداد:

رئيس پليس آگاهي استان قم از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه اي سيم و کابل اداره برق و کشف 33 فقره پرونده در اين رابطه خبر داد

به گزارش ندای قم، سرهنگ ” جعفر عباسعلي پور” اظهار داشت: با توجه افزايش وقوع سرقت هاي سيم و کابل هوايي اداره برق در سطح شهر مقدس قم و اهميت موضوع بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قم قرارگرفت.

وي افزود: با تلاش شبانه روزي کارآگاهان و نيز انجام تحقيقات گسترده پليسي 2 نفر از سارقان در اين خصوص شناسايي و مشخص شد يکي از سارقان با استفاده از يک دستگاه خودروي سواري پرايد در محل هاي خلوت و فاقد دوربين اقدام به سرقت کابل برق مي کند.

رئيس پليس آگاهي استان قم ادامه داد:  با هماهنگي و تعامل مطلوب با دستگاه قضائي استان و بررسي هاي صورت گرفته 3 نفر از سارقان شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير شدند.

سرهنگ عباسعلي پور اضافه کرد: با توجه به اهميت موضوع و کشف مقادير قابل توجهي سيم و کابل برق، تلاش کارآگاهان در خصوص شناسايي مالخران احتمالي اين پرونده ادامه داشته که نهايتاً 2 نفر از مالخران نيز شناسايي و دستگير شدند.

وي بيان داشت: در بازجويي هاي پليسي به عمل آمده از متهمان با توجه به ارائه مدارک و مستندات موجود، به 33 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rkt0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا