اجتماعی

دستگيري سارقان خودرو هاي مدل پايين

رئيس پليس آگاهي استان قم خبرداد:

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقان خودروهاي مدل پايين و کشف 6 دستگاه خودرو در اين ارتباط خبر داد.

به گزارش ندای قم، سرهنگ” جعفر عباسعلي پور” در تشريح اين خبر اظهار داشت:  در پي وقوع سرقت چندين دستگاه انواع خودروهاي پرايد مدل پايين از سطح استان قم، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان و کشف خودروي مسروقه، در دستورکارکارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قم قرارگرفت.

وي افزود: کارآگاهان بلافاصله تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز و با انجام يکسري اقدامات پليسي هويت يکي از سارقان که داراي سابقه کيفري بود و محل حضور وي را  شناسايي کردند.

سرهنگ عباسعلي پور ادامه داد: بلافاصله اکيپ عملياتي اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان به  محل عزيمت و 2 نفر متهم در حالي که سوار بر يک دستگاه خودرو پرايد بودند را در يک عمليات پليسي دستگير کردند.

وي اضافه کرد: در استعلام بعمل آمده مشخص شد خودروي  توقيفي از حوزه کلانتري 13 سعيدي قم سرقت شده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم بيان داشت: درتحقيقات صورت گرفته سارق اعتراف داشت يک دستگاه خودرو پرايد سرقتي نيز در يکي از محله هاي استان رها کرده که با راهنمايي وي به محل اعزام و خودرو پرايد که سرقت شده بود را نيز کشف کردند.

سرهنگ عباسعلي پور ابراز داشت: در ادامه متهم درتحقيقات علمي صورت گرفته و در بازجويي بعمل آمده، به 6  فقره سرقت در اقصي نقاط شهر قم اعتراف و بيان داشت بعد از سرقت خودرو وسايل داخل خودرو و قطعات آن را برداشته و خودروها را رها و اموال مسروقه را به افراد مختلفي فروخته است.

وي اعلام داشت: در ادامه خريداران اموال مسروقه نيز شناسايي و در تحقيقات صورت گرفته تمامي آنان به بزه انتسابي اعتراف و در نهايت پرونده پس از انجام تحقيقات تکميلي به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم تصريح کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون متهمان به سرقت 5 دستگاه خودروي پرايد و يک دستگاه خودروي مزدا دوکابين  اعتراف که تمامي خودروهاي مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8kqu

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا