اجتماعی

حمایت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها از دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم خواستارشد؛

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم با بیان اینکه رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اثرگذاری این دانشگاه در حوزه اشتغال و تربیت و پرورش نیروی کار متخصص در سطح استان، خواستار حمایت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها استان شد.

به گزارش ندای قم ،سید محمدتقی شاهچراغی از آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بازدید و در جریان برنامه‌ها و اقدامات این دانشگاه قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید خاطرنشان کرد: برای حصول توفیقات بزرگ‌تر و جبران عقب‌ماندگی‌های به‌جامانده از گذشته، باید با همت مضاعف تلاش کنیم.

وی در جهت رفع مشکلات موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزیر آموزش‌وپرورش به‌صورت تلفنی صحبت کرد و در خصوص مساعدت‌های لازم برای کسب جایگاه مناسب این دانشگاه، پیگیری‌هایی از چندین دستگاه اجرایی انجام داد.

دکتر فاضلی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم نیز دراین بازدید ضمن بیان مسائل و مشکلات دانشگاه اظهار داشت: با توجه به اهداف کلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان دانشگاه مهارت محور، نیاز به توجهی خاص دارد که این امر مستلزم نگاه ویژه استان جهت تحقق اهداف عالی این دانشگاه است.

وی همچنین با بیان رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اثرگذاری این دانشگاه در حوزه اشتغال و تربیت و پرورش نیروی کار متخصص در سطح استان، خواستار حمایت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها استان شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3681

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا