اجتماعی

حفظ محیط زیست وظیفه همگانی است

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم:

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم با بیان اینکه برای گذر از مشکلات و جبران عقب ماندگی‌های گذشته در تمامی حوزه‌ها، مدیران و مسئولان باید حضوری فعال و جهادی در میدان داشته باشند، افزود: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و همه اقشار مردم به ویژه بسیجیان باید در این جهت گام بردارند.

به گزارش ندای قم، سردار سیدجواد هاشمی در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم که روز 28 تیر برگزار شد، گفت: با توجه به آسیب‌های جدی که در دهه‌های گذشته به طبیعت و محیط زیست وارد شده است، حفظ و حراست از این نعمت‌های خدادادی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برای گذر از مشکلات و جبران عقب ماندگی‌های گذشته در تمامی حوزه‌ها، مدیران و مسئولان باید حضوری فعال و جهادی در میدان داشته باشند، افزود: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی بوده و همه اقشار مردم به ویژه بسیجیان باید در این جهت گام بردارند.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم از آمادگی پایگاه‌های بسیج برای حضور و مشارکت در امر حفاظت از محیط زیست خبر داد و گفت: باید آگاهی‌های لازم در رابطه با مبانی و مفاهیم محیط زیست در اختیار بسیجیان قرار بگیرد تا پس از ساماندهی مناسب در این جهت اقدام کنند.

همچنین محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار با اشاره به برخی چالش‌های زیست محیطی استان، بسیج را ظرفیتی عظیم برای مشارکت در پاسداری از محیط زیست عنوان کرد و افزود: برخی در حالی آب و خاک این کشور را آلوده و نابود می‌کنند که برای دفاع از آن خون شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wy67

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا