اجتماعی

حد فاصل پل جمکران تا پلیس راه لنگرود دوربرگردان ندارد!

ضرورت احداث دوربرگردان درجاده قدیم قم – کاشان؛

با توجه به اینکه جاده قدیم قم به کاشان حد فاصل پل جمکران تا پلیس راه لنگرود به طول تقریبی۱۲کیلومتر فاقد دور برگردان است و این مسئله موجب مشکلات فراوان ترافیکی ازجمله تردد بی مورد ولی از س اجبار کسبه جاده فوق الذکر که شامل ۷۰۰کوره تولیدی که شامل کارگر،راننده کامیون ،تریلر و لودر و به تنهایی همین مشاغل سبب اشتغال زایی فراوان شده است .
به گزارش ندای قم ،فعالیت مشاغل جانبی دیگر از جمله وجود واحدهای فنی مکانیکی ،صافکاری، تراشکاری، ابزار فروشی ،موسسات فنی و صنعتی و وجود تعداد زیاد کارگاههای سنگبری و مشاغل مرتبط باآن ، کارخانجات تولید گچ و آهک و همچنین وجود متعدد کارگاههای تولید کفش که به خودی خود سهم حداکثری در تولیدات و اشتغال زایی و سودآوری برای صنعت و ایجاد اشتغالزایی برای استان را دارا می باشد.فعالیت این واحدهای تولیدی صادرات و ارز آوری را برای کشور به ارمغان می آورد.فعالان صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و کارگران عزیز فعال دراین منطقه نیازمند حداقل امکانات برای تسهیل رفت و آمد بی خطر هستند.
می طلبد مسئولان مربوطه جهت احداث دوربرگردان حدفاصل پل جمکران تا پلیس راه لنگرود دستورات لازم صادر و موجبات رضایتمندی کسبه و تولید کنندگان را فراهم نمایند . نبود دوربرگردان دراین مسیرتاکنون موجب هزینه های سنگین ،اتلاف وقت و سوخت وانرژی و تردد بی موردو گاها خلاف حرکت رانندگان موتورسیکلت وسایر وسایل نقلیه موجب تصادفات شدید با صدمات گاها جبران ناپذیر جانی و مالی شده است که گزارشات پلیس راه و همچنین اورژانس گواه صحت این موضوع می باشد.
البته لازم به ذکر است که این مسله بارها و بارها از طریق رسانه ملی استانی و جراید کثیر الانتشار استانی منعکس واز طریق مقامات محلی و نمایندگان استان قم در مجلس پیگیری شده است که تا این لحظه نتیجه ای حاصل نشده است .اگر جان ، مال، تولید و اشتغال برای مسئولان مهم است لطفا به این مسئله مهم ورود و موجب رضایتمندی تولیدکنندگان و کسبه فعال در این منطقه از استان قم را را فراهم نمایند. از طرف کسبه و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی جاده قدیم قم – کاشان

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/7iol

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا