اجتماعی

جابجایی 21 میلیون مرسوله پستی طی سه‌سال گذشته

مدیرکل پست استان قم خبرداد:

مدیرکل پست استان قم گفت:‌ در طول سه سال‌گذشته و در دولت مردمی، بیش از ۲۱ میلیون مرسوله پستی در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم، توسط پست قم قبول و توزیع شد.

به گزارش ندای قم، ابوالفضل باقری منش در گفت‌وگویی‌ بیان داشت: در همین رابطه بیش از یک میلیون و ۸۰۰هزار مرسوله اینترنتی نیز در راستای تحقق تجارت الکترونیک توسط پست قم در این مدت قبول و توزیع شد.

وی افزود: انجام فعالیت گسترده در خصوص آماده سازی و ارسال بیش از ۵۰۰ هزار مرسوله مرتبط با نمایشگاه بین المللی کتاب به منظور جلوگیری از رسوب مرسوله‌ها و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از دیگر اقدام‌های مهمی بود که در دولت سیزدهم توسط این اداره کل صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت کار به‌روز رسانی و صحت سنجی اطلاعات و پایش اطلاعات کدپستی ۱۰ رقمی و به‌روز رسانی اطلاعات ۱۴۲ روستا و جانمایی ۱۹ روستا و همچنین به‌روزرسانی اطلاعات ۲ شهرستان جدید کهک و جعفریه و شهر جدید قاهان به صورت کامل محقق شد.

باقری منش گفت: اکنون علاوه بر پیاده سازی تقسیمات جدید کشوری در استان، شهر قاهان نیز به پنجره خدمات جی نف افزوده گردید و در حال حاضر در بخش روستایی ۷۰ درصد و شهری ۹۳ درصد اماکن استان قم ژئوکد شده که شامل ۴۴ هزار مکان روستایی و ۹۰۰هزار مکان شهری است.

وی افزود: در همین رابطه در زمینه روستایی با مجموع ۱۴۲ روستا رتبه اول کشوری در تخصیص کدپستی متعلق به استان قم می‌باشد، در زمینه شهری هم با مجموع ۶ شهر کوچک و کلان شهر قم همچنان به‌عنوان تنها استان که بالای ۹۰ درصد اماکن را جانمایی و به بهره برداری رسانده پیشتاز هستیم.

وی ادامه داد: اتمام جانمایی کدهای پستی واحدهای مستقر در ۱۰ شهرک صنعتی استان، به‌روز رسانی سامانه‌های پست یافته، گواهی کدپستی، رهگیری مرسوله‌ها و میزخدمت برای رضایت مشتریان، افزایش کمی و کیفی مرسوله‌های پستی، افزایش میزان توزیع موفق، افزایش سرعت سیر مرسوله‌های پستی و تقویت بخش خصوصی و واگذاری بخشی از خدمات به بخش خصوصی از دیگر اقدام‌های مهم اداره کل پست قم در سه‌سال گذشته است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/c5xp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا