اجتماعی

تقدیر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به عنوان اداره‌کل اجرایی استانی برترِ ارتقای سلامت اداری

در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی انجام شد؛

با حضور مدیران ارشد مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری، در همایش «ارتباطات مردمی و سلامت اداری»، از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به عنوان اداره‌کل اجرایی استانی ‏برترِ ارتقای سلامت اداری معرفی و لوح تقدیری از سوی «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به “وحید وزیری راد” اهدا شد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که روز سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه به همت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن اجتماعات هفده شهریور این وزارتخانه برگزار شد، «وحید وزیری‌راد» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به عنوان اداره ‌کل اجرایی استانی ‏برترِ ارتقای سلامت اداری معرفی و با اهداء لوح تقدیر از سوی «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.
اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در دولت سیزدهم با برنامه ریزی های دقیق ضمن حضور مستمر در مساجد و ایجاد ارتباط گسترده مردمی، در خصوص مبارزه با فساد اداری نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
گفتنی است در این همایش از مجلد عملکرد یک‌ساله دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم رونمایی شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/p91o

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا