اجتماعی

 تدوین شیوه‌نامه مقابله با تخلفات زیست‌محیطی

فرمانده انتظامی استان قم خواستارشد:

فرمانده انتظامی استان قم گفت: باید شیوه‌نامه مشخصی برای مقابله موثر با تخلفات زیست‌محیطی در استان قم تدوین و از بروز تخلفات به‌ویژه در موضوع جابه جایی و تخلیه غیرقانونی پسماند، شکار و صید جانوران وحشی جلوگیری شود.

به گزارش  ندای قم به نقل از از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم، سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: مسأله محیط‌زیست در تأمین امنیت و سلامت مردم، دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است، ازاین‌رو نیروی انتظامی همواره حامی مجموعه محیط‌زیست خواهد بود.

وی بابیان اینکه موضوعاتی همچون اشتغال و توسعه اقتصادی نباید دستاویزی برای تخریب طبیعت و محیط‌زیست باشد، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری و مقابله با تخلفات زیست‌محیطی باید همه نهادها و دستگاه‌های مرتبط پای‌کار باشند تا به اهداف موردنظر دست‌یافته و ضمن بهبود وضعیت محیط‌زیست استان، شاهد تکرار تخلفات در سطح جامعه نباشیم.

وی همچنین از استقرار صنایع آلاینده متعدد در استان قم در دهه‌های گذشته اظهار تأسف کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر و برگزاری جلسات مشترک جلوی تخلفات زیست‌محیطی گرفته شود.

فرمانده انتظامی استان قم  از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری‌های عملیاتی و آموزشی با اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم خبر داد و گفت: همه مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از محیط‌زیست باید متعهد بوده و اجازه ندهیم عده‌ای سودجو و متخلف، طبیعت و محیط‌زیست کشور را از بین ببرند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/bikn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا