اجتماعی

تجلیل از موفق‌ ترین رده های سپاه قم

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه علی بن ابی طالب (ع)برگزارشد؛

دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه علی بن ابی طالب (ع) با تجلیل از موفق‌ترین رده‌های سپاه قم در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش ندای قم، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) و سردار حمید بزم شاهی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران موفق‌ترین رده‌های سپاه استانی در سال ۱۴۰۰ معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

رده‌های برتر سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم هر ساله با انتخاب مجموعه اشراف فرماندهی سپاه انتخاب می‌شوند.

سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) در این مراسم، گفت: اشراف تنها سازمان نیرو‌های مسلح است که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده  است و ما سعیمان بر این است که اشراف را به مرحله و جایی برسانیم که رضایت معظم له را به دست آوریم.

وی افزود: گزارش‌هایی که توسط مجموعه اشراف تهیه می‌شود باید درست و متقن باشد و اگر خلاف واقع گزارش دهیم خلاف شرع مرتکب شده ایم.

سردار موحمد در پایان نیز گفت: مجموعه اشراف به این دلیل توسط رهبری عزیز تشکیل شد تا نیرو‌های مسلح همیشه خود را در معرض ارزیابی و نظارت بدانند و بهترین خودشان باشند.

سردار حمید بزم شاهی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران در این مراسم گفت: امروزه جنگ ما دیگر فقط جنگ مسلحانه نیست و دشمن از تمامی جوانب به جمهوری اسلامی ایران حمله ور شده و ما باید در تمام جهات قدرت پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت: در فتنه اخیر اشتباه محاسباتی دشمن باعث فریب خودشان شد و اقدامات وحشیانه عوامل میدانی و داخلی آن‌ها به سرعت مشخص کرد که این‌ها برای براندازی نظام به صحنه آمده بودند که البته به هدفشان نرسیدند.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران در پایان نیز گفت: مجموعه اشراف به دنبال ارتقا سطح نیروی انسانی سپاه است و امیدواریم بتوانیم به اهداف مقام معظم رهبری از تشکیل اشراف برسیم.

 

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/91v1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا