اجتماعی

تجلیل از برگزیدگان ایده فن

اختتامیه دومین رویداد ایده فن استان قم برگزارشد ؛

ا
ندای قم / سید مرتضی منافی ؛دومین رویداد ایده فن قم عصر روز سه شنبه با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم برگزار شد.
به گزارش ندای قم ،رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم در مراسم اختتامیه این رویدادگفت:رویداد ایده فن بسترخوبی برای نقش آفرینی ایده ‌پردازان در جامعه می باشد.
دکترفاضلی افزود : نسل سوم دانشگاه ها را نسل دانشگاه کارآفرین است که نقش مهمی در مشارکت فعالیت های اجتماعی دارند. وی ادامه داد: ایده پردازان متولیان رفع نیاز های صنایع هستند که بیشتر باید موردحمایت قرار گیرند.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم نیزدر این مراسم بر همسو شدن مسائل پژوهشی در راستای بطرف کردن نیاز های جامعه، صنایع و بازار تاکید کرد. دکتر منتظری افزود :با همکاری و حمایت های سازمان ها ایده ها بایستی به سمت تجاری سازی و رفع مشکلات جامعه سوق داده شود.
معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم نیز در اینمراسم گفت: این رویداد با مشارکت این دانشگاه، پارک علم و فناوری قم، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، بنیاد نخبگان و اداره کل فنی حرفه‌ای قم با هدف کشف استعدادها و ایده‌های خلاقانه و تبدیل آن‌ها به محصول نهایی و جذب در شرکت‌های دانش بنیان است.
حجازی فر گفت: ۱۹۰ ایده به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری تعداد ۳۰ ایده به عنوان برگزیده انتخاب و در نهایت از صاحبان ۶ ایده برتر تجلیل شد.
وی گفت: کسب و کار‌های اینترنتی، محیط زیست، تبلیغات نوین، هوشمندسازی تجهیزات، روش‌های نوین درآمدزایی، صرفه جویی‌های انرژی، ساخت تجهیزات خاص، سایر موضوعات (آزاد) از موضوعات دیگر این رویداد بود.
معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم افزود: این ایده‌ها برای اجرایی شدن به پارک علم و فناوری و صنایع استان قم معرفی می‌شوند.
در پایان این رویداد فائزه قمی با ایده پارک مندلیف، علی اصغر ملک پور با ایده فلاکس با ماندگاری دما به مدت طولانی(خورشیدی)، حامد بهرامی با ایده فشارسنج خون هوشمند، ریحانه قاسمی با ایده تولید لوازم آرایشی و بهداشتی گیاهی، مریم سلطانی مهاجر با ایده مجری هوشمند به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را بدست آورند و زهرا افشار با نظر داوران به عنوان مروج و پیشکسوت در فرهنگ کارآفرینی تجلیل شدند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/e10g

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا