اجتماعیویژه

تجدید بیعت مردم قم با سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی»

بابرپایی کاروان پیاده و خودرویی ازحرم تاجمکران؛

کاروان پیاده و خودرویی گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
به گزارش ندای قم ،به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی کاروان پیاده و خودرویی از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران برپا شد.
این مراسم که به همت جبهه جهانی شباب المقاومه تدارک دیده شد، اقشار مردم قم و جوانان کشورهای اسلامی در قالب کاروان های خودرویی و پیاده؛ مسیر بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران را طی طریق کردند.
این مراسم از ساعت ۱۵ عصر روز سه شنبه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم آغاز شد و بسیاری از حاضرین در این مراسم پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان را به همراه داشتند.
مردم ولایتمدار قم در این راهپیمایی تصاویری از سرداران جبهه مقاومت اسلامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید سید رضوی موسوی را در دست داشتند.
در طول این مسیر ۸ کیلومتری ایستگاه های متعدد صلواتی برپا و از حاضرین پذیرایی می شد.یگان موتوری سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم نیز پیشاپیش این کاروان خودرویی قرار داشتند.
شماری از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نیز در این راهپیمایی در حالی که تصاویر شهدای خود را در دست داشتند حضور یافتند.حاضرین در این مراسم بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره فرمانده جبهه مقاومت را گرامی داشتند.
در پایان این مراسم نیز حاضران در مسجد مقدس جمکران این بزرگترین میعادگاه منتظران ظهور حضور یافتند و نمار مغرب و عشا را در صحن این مسجد مقدس اقامه کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/c28g

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا