اجتماعی

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه تامین اجتماعی قم معرفی شدند

دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم

دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم کسب 7 رتبه اول، 2 رتبه دوم و2 رتبه سوم توسط کارکنان و فرندان خانواده بزرگ مدیریت درمان استان قم در بیست وششمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم و نهج البلاغه تامین اجتماعی استان را تبریک گفت.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم با اعلام نتایج بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان این سازمان گفت: این مسابقات که از 8 مهرماه به ‌مدت چهار روز بصورت مجازی و حضوری در تالار امام رضا (ع) این اداره کل برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان هر بخش به‌ کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد تلخابی در گفت‌وگویی با اعلام پایان یافتن و مشخص شدن نتایج بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: این دوره از مسابقات امسال در رشته‌های اذان، نهج البلاغه، آیه های زندگی، ترتیل، تحقیق، قرائت تقلیدی و حفظ در تالار امام رضا (ع) این اداره کل برگزار شد.
وی گفت: نفرات اول هر رشته به جز اذان، نهج البلاغه ، حفظ یک جزء، حفظ 14 سوره آخر، حفظ سوره لقمان و حفظ سوره واقعه به ‌مرحله درون دستگاهی راه پیدا کردند.
تلخابی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار رده سنی برگزار گردید، افزود: گروه سنی آلاء (نعمت): 6 سال تمام الی 11 سال تمام (متولدین 01‏/01‏/1392 تا 01‏/01‏/1397)، گروه سنی ولاء (محبت): 12 سال الی 16 سال تمام (متولدین 01‏/01‏/1387 تا 29‏/12‏/1391)، گروه سنی اعلی (بلند مرتبه): شانزده سال به بالا (متولدین 29‏/12‏/1386 به قبل) و گروه سنی وجهاء (وجیهان): بازنشستگان از مشمولان این دوره از مسابقات بودند.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه شرکت در این دوره از مسابقات قرآن برای تمام بازنشستگان کارگری و همکار و همچنین کارکنان شاغل تامین اجتماعی آزاد بود، تصریح کرد: امسال مسابقات برای تمام واجدان شرایط بالای 6 سال در دو بخش آقایان و بانوان بود.
تلخابی گفت: هدف از برگزاری مسابقات سالانه قرآن در سازمان تامین اجتماعی تمسک به ثقلین، تحقق اندیشه های امام خمینی(ره) و انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه و ترویج قرآن کریم و تربیت ده میلیون حافظ قرآن، بصیرت افزایی دینی، ترویج سبک زندگی قرآنی و شناسایی و تشویق کارکنان مستعد قرآنی است.
وی با اعلام اسامی نفرات برگزیده که حداقل امتیاز 70 را در رشته های مختلف کسب کرده بودند، افزود: در گروه سنّی وجهاء و در رشته قرائت ترتیل آقای محمد علی زنگنه از بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم اول شد.
وی ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم گروه سنّی اعلاء و در بخش برادران، آقای سید مرتضی مرتضوی رتبه نخست استانی را کسب کرد.
تلخابی بیان کرد: در رشته قرائت ترتیل گروه سنّی اعلاء و در بخش برادران نیز آقایان محمدرضا نبی لو رتبه اول، علی اسکندری رتبه دوم و سید محمد نوابی رتبه سوم را به‌دست آوردند.
مسئول اجرایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی قم، بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق گروه سنّی اعلاء و در بخش برادران هم آقایان عبدالعظیم رشیدالماسی، روح الله سلیمانی و محمد اکبری خوبیار عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته اذان گروه سنّی اعلاء نیز آقایان روح الله سلیمانی، محمد باقری و محمدرضا نبی لو به ترتیب توانستند به مقام های اول تا سوم دست پیدا کنند.
وی گفت: در رشته آیه های زندگی (تدبر در قرآن ) گروه سنّی اعلاء برادران هم آقای سید محمد تقی سیدکماری به عنوان نخست دست یافت.
تلخابی یادآور شد: در گروه سنّی ولاء؛ آقایان محمد صادق مردی در رشته حفظ کل اول شد. امیرحسن نوابی و محمد امید رشیدالماسی در حفظ سوره واقعه به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و سید طاها علوی نسب در قرائت تقلیدی اول شد.
وی ادامه داد: در گروه سنّی آلاء و در رشته حفظ 14 سوره آخر قرآن نیز آقایان محمد مهدی اسکندری و امیررضا رشیدالماسی عناوین اول و دوم را به دست آوردند و در رشته اذان همین گروه سنّی هم آقای امیررضا رشیدالماسی اول شد.
تلخابی گفت: در گروه سنّی اعلاء بخش خواهران و در رشته حفظ کل خانم صالحه صاحبی باقرپور و در رشته حفظ 10 جزء خانم انیسه حصاری مقام نخست را کسب کردند و در همین گروه و در رشته قرائت ترتیل خانم ها لیلا فاخر، فاطمه الهی و زهرا سادات موسوی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
وی افزود: در رشته آیه های زندگی (تدبر در قرآن ) گروه سنّی اعلاء خواهران هم خانم طیبه سراجی به عنوان نخست دست یافت و در رشته نهج البلاغه همین گروه سنّی نیز خانم سیده فاطمه غفاری اول شد.
وی ادامه داد: در گروه سنّی آلاء و در رشته حفظ 14 سوره آخر قرآن نیز خانم ها ریحانه سادات نوابی و هادیا رشیدالماسی توانستند مقام اول و دوم را از آن خود نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/w4ky

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا