اجتماعی

برگزاری انتخابات بدون اختلال در حوزه برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خبرداد:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش مدیران و کارکنان این شرکت ، انتخابات 1402 بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق، برگزار شد.

به گزارش ندای قم، مهندس  یوسف صادقی در گفت و گویی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش میدانی ۱۵۰ نیروی متخصص عملیاتی و ۶۰ نیروی پشتیبانی و ناظر ،خوشبختانه انتخابات 1402 بدون هیچگونه مشکلی در تامین و پایداری برق برگزار شد.

مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به الکترونیکی بودن روند برگزاری انتخابات ، تامین مستمر برق مورد نیاز شعب رای گیری و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی از اهمیت دوچندان برخوردار بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در روز 11 اسفندماه، تعداد ۳۰ اکیپ عملیاتی و همچنین استفاده از ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین با حضور مجموعا 210 نیروی عملیاتی ، پشتیبانی و ناظر شرکت توزیع برق قم در آماده باش قرار گرفتند و به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق در استان را بر عهده گرفتند.

صادقی افزود: رصد لحظه ای، کنترل پیک بار و جلوگیری از قطعی برق ، اختصاص اکیپ های عملیاتی در مجاورت شعب رای گیری، تامین روشنایی معابر منتهی به حوزه های اخذ رای به شکل ویژه، پیش بینی و استفاده از مولدهای قابل حمل برای استفاده در شرایط اضطراری، کارکنان این شرکت به شایسته ترین شکل، برق مورد نیاز این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی را تامین کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/b85s

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا