اجتماعی

برخورد قاطع پليس با خودروهاي شوتي

رئیس پلیس استان قم خبرداد:

رئيس پليس راه استان با اشاره به حوادثي که خودروهاي شوتي براي ديگر خودروها ايجاد مي کنند از برخورد قاطع با اين گونه خودروها در جاده هاي استان خبر داد.

به گزارش ندای قم، سرهنگ” مختار پناهي” اظهار داشت: خودروهاي سواري حامل کالاي خارجي قاچاق که در اصطلاح به آنها خودروي شوتي مي گويند با انجام سرعت هاي غيرمجاز، لايي کشي، انحراف به چپ هاي ناگهاني و انجام حرکات مخاطره آميز امنيت راه ها را به خطر انداخته و  از مهمترين عوامل بروز حوادث رانندگي در جاده ها به شمار مي آيند.

وي تصريح کرد: برخورد قاطع با خودروهاي شوتي که با قانون گريزي ، سرعت هاي سرسام آور و انجام حرکات مخاطره آميز باعث نا امني در جاده ها مي شوند در دستور کار جدي پليس راه استان قم است و اين خودروها پس از رصد هوشمندانه توسط دوربين هاي ثابت و سيار پليس راه شناسايي و در کمترين زمان توقيف مي شوند و علاوه بر اعمال قانون سنگين به مرجع قضائي نيز معرفي خواهند شد.

رئيس پليس راه استان قم به رانندگان خودروهاي شوتي هشدار داد و گفت: اين رانندگان بايد بدانند که جاده هاي استان ما براي آنها امن نخواهد بود و در صورت تردد در اين جاده ها ماموران پليس راه با چشمان تيزبين و هوشيار خود جلوي بي قانوني هاي آنها  را گرفته و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/abaq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا