اجتماعی

انهدام باند سارقان احشام و کشف 10 راس گوسفند

رئيس پليس آگاهي استان قم خبرداد:

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند 4 نفره سارقان احشام و کشف 10 راس گوسفند در سطح استان خبر داد.

به گزارش ندای قم، سرهنگ جعفر عباسعلي پور” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر سرقت 10 راس گوسفند، باعث شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قم قرار گيرد.

وي افزود: کارآگاهان بلافاصله بررسي هاي خود را در خصوص اين پرونده آغاز و متوجه شدند سارقان با استفاده از يک دستگاه خودروي نيسان به محل سرقت عزيمت و  بدون هيچگونه تخريبي اقدام به سرقت 10 راس گوسفند نموده اند.

سرهنگ عباسعلي پور ادامه داد: در تحقيقات بعمل آمده مشخص شد سارقان 4 نفر بودند و ساعاتي بعد از انجام سرقت، احشام مسروقه را به شهرک دامشهر قم  جا به جا و به يک نفر مالخر مي فروختند .

رئيس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: کارآگاهان با تعامل و هماهنگي مطلوب با دستگاه قضائي موفق شدند متهم اصلي را شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير کنند.

سرهنگ عباسعلي پور بيان داشت: در بازجوئي پليس بعمل آمده متهم به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشت سرقت احشام را با همدستي فرزندش و فردي به عنوان راننده خودرو و نيز يک نفر کارگر در اين خصوص انجام داده اند.

رئيس پليس آگاهي استان قم ابراز داشت: در ادامه متهمان ديگر به همراه مالخر مربوطه در يک عمليات غافلگيرانه شناسايي و دستگير شدند که مالخر مذکور اعتراف کرد مبلغ يک ميليارد و 310 ميليون ريال بابت خريد احشام مسروقه به سارقان پرداخت کرده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/9dye

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا