اجتماعی

انهدام باند جاعلان سکه های تقلبی

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 5 عضو باند جعل سکه های پارسیان شناسایی، دستگیر و 143 سکه تقلبی در این رابطه کشف شد

به گزارش  ندای قم به نقل از پلیس قم ،سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پي طرح شکایت تعدادي از کسبه صنف طلا فروشي مبنی بر اینکه اشخاصی با هويت هاي نامعلوم اقدام به فروش سکه هاي تقلبي پارسيان کرده و پس از خريداري متوجه تقلبي بودن آن ها شده اند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت .

وی افزود: در ادامه کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با شناسایی یکی از اعضای این باند، ضمن هماهنگی قضائی نامبرده دستگیر و 2 قطعه سکه پارسيان تقلبي از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس 2 تن از همدستان متهم اهل و ساکن تهران شناسایی، دستگیر و در بازرسي از خودرو آن ها نیز 108 قطعه سکه تقلبي پارسيان با اوزان مختلف، 5 قطعه سکه بهار آزادي (اصلي)، يک زنجير و دستبند (اصلي) و 130 ميليون ریال وجه نقد حاصل از فروش سکه های تقلبی کشف شد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: در ادامه 2 متهم دیگر حین تردد با خودرو در اتوبان “قم–تهران” شناسایی، توقیف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع 143 سکه پارسيان طلاي تقلبي از متهمان کشف و ضبط شده است، گفت: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: شهروندان از مغازه هاي معتبر طلا و جواهر فروشي ها سکه و طلا خريداري و از سايت هاي مجازي خريد نکنند در غير اينصورت احتمال دارد طلا و سکه هاي تقلبي به جاي اصيل خريداري و از اين طريق طعمه کلاهبرداران قرار گرفته و متضرر شوند که عواقب جبران ناپذيري را ايجاد و گاهاً باعث بروز مشکلاتی در بين خانواده ها مي شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/r0dd

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا