اجتماعی

انجام 7 هزار بازدید از مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبرداد:

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 7 هزار مورد بازدید کنترلی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG و دیگر مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی توسط واحدهای مختلف این منطقه انجام شده است.
به گزارش ندای قم، محمدرضا حصیری با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی در استان قم گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کمّی و کیفی بطور مستمر و سرزده ارزیابی می‌شوند. وی افزود: بر همین اساس در شش ماهه اول امسال بیش از 7 هزار مورد بازدید کنترلی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG و دیگر مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی در جهت کنترل کمّی و کیفی فرآروده‌ها ،آماده به‌کار بودن تلمبه‌های فروش و مصرف فرآورده‌های نفتی ازسوی کارشناسان و نمایندگان واحدهای سرویس های صنعتی, مهندسی، بازرگانی، ناحیه مرکزی، کنترل نظارت ،بازرسی، اچ‌اس‌ائی، CNG و حراست انجام شده است.
حصیری با بیان اینکه این بازدیدها در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت میباش ، تصریح کرد: به‌منظور حمایت و صیانت از حقوق شهروندی، افزون بر کنترل کمی فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت مایع، این فرآورده‌ها از لحاظ کیفی نیز نمونه‌برداری و آزمایش های لازم روی آن انجام می‌شود.
وی افزود:به‌منظور جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحدهای مصرف سوخت و میزان موجودی آنها، از مصرف کنندگان فرآورده‌های نفتی نیز مستمرا بازدید انجام می‌شود و چنانچه واحدی غیرفعال یا سوخت مازاد بر مصرف ذخیره کرده باشد مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات، پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را درخصوص خدمات سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت انواع فرآورده‌های نفتی با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.
لازم بذکر است استان قم دارای 49 باب جایگاه سوخت فقط مایع ، 22 باب جایگاه سوخت دومنظوره (مایع و CNG) و 20 باب جایگاه سوخت فقط CNG میباشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nk54

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا