اجتماعی

امید آفرینی، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه قم:

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: بیان خدمات نظام اسلامی و امید آفرینی در میان مردم، عاملی مهم برای خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان است و اصحاب رسانه در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.
به گزار ش ندای قم ،سردار محمد رضا موحد روز چهارشنبه در آیین تکریم از اصحاب رسانه استان قم در تالار مرکزی شهر بیان داشت: دشمنان از جنگ سخت با نظام اسلامی ناامید شده‌اند و به همین دلیل امروز در میدان رسانه و فضای مجازی با تحریف واقعیت‌ها و سیاه نمایی به دنبال مایوس کردن مردم ایران هستند.
وی افزود: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، بنابراین اصحاب رسانه و خبرنگاران ما در زمینه انعکاس و انتشار اخبار خدمات نظام و فعالیت‌های گسترده و خوبی که پس از انقلاب اسلامی در کشور صورت گرفته، وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند.
وی تاکید کرد: سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و از تمام امکانات خود برای کمک به پیشرفت کشور بهره می‌گیرند و تلاش دارند با تقویت امید در دل مردم، توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.
موحد گفت: سلطه‌گران امروز در کشورهای خودشان با چالش‌های بزرگ و فراوانی مواجه هستند ولی اجازه انعکاس آن را نمی‌دهند اما می‌خواهند در کشور ما با تحریف و دروغ، در مردم حس ناامیدی ایجاد کنند که در این جنگ رسانه‌ای، خبرنگاران ما وظیفه‌ای مهم برعهده دارند.
وی با بیان این‌که امروز ما قوی هستیم و به‌همین دلیل دشمنان توانایی رویارویی مستقیم با ما را ندارند، افزود: ایمان، وحدت کلمه و پیروی از رهبری رمز موفقیت ما در این راه است.
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها هرچه به پیش‌می‌رود قوی‌تر می‌شود، ادامه داد: با مجاهدت‌های صورت گرفته و مقاومت و همراهی مردم، تحریم‌ها در حال بی اثر شدن است و ما از شرایط سختی که برایمان ایجاد کردند فرصت ساختیم.
اصحاب رسانه‌ روایت اول را سریع، صحیح و با دقت اطلاع رسانی کننند
فرمانده سپاه قم با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران،‌ گفت: اصحاب رسانه‌ ما باید در حوزه‌های مختلف خبری،‌ روایت اول را سریع، صحیح و با دقت برای اطلاع مردم منعکس و مخاطبان را از حقیقت ماجرا مطلع نمایند تا دشمنان نتوانند در فضای مجازی سوء استفاده کنند.
وی بیان داشت: نیاز است تا فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان ما به شکلی جذاب و تاثیرگذار در فضای مجازی و رسانه‌ای تبیین شود، همچنین نباید به دشمنان اجازه دهیم تا با دروغ، تحریف و سیاه نمایی، حقایق را معکوس جلوه دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار باشکوه و با عظمت دانست و ادامه داد:‌ این حضور پرشور مردمی دشمن شکن و تمام کننده بود و مردم ما بار دیگر نشان دادند برای حراست از انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده و آماده جان فشانی هستند تا به لطف الهی پرچم این نظام به دست مبارک امام زمان(عج) تحویل داده شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wtxz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا