اجتماعی

افزایش فوق العاده ویژه و تکمیل کادر پرستاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در مراسم گرامیداشت روز پرستار خبرداد:

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت :سازمان تامین اجتماعی در تقویت و حمایت از پرستاران ، افزایش فوق العاده ویژه کادر درمان و تکمیل نیروی پرستار مورد نیاز در استانها را اجرایی کرد.
به گزارش ندای قم ،دکتر سید مهدی محصل در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در سالن اجتماعات جواد الائمه بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه ای به کادر درمان به ویژه پرستاران دارد به همین دلیل افزایش فوق العاده کادر درمان تا 50 درصد و تامین نیروی مورد نیاز بخش های پرستاری مراکز درمانی تامین اجتماعی را در آزمون استخدامی جذب نمود.
وی افزود :با توجه به اینکه مراقبت مطلوب از بیماران یکی از راهبردهای مهم در حوزه درمان با رعایت استانداردهای اعتبار بخشی است ، در سال جاری تعداد 34 نیروی درمانی به مجموعه درمان تامین اجتماعی می پیوندد که بخش اعظم نیروها کادر پرستاری و بهیاری هستند.
دکتر محصل خاطر نشان کرد : مجموعه مدیریت درمان استان قم با یک بیمارستان ملکی و سه مرکز سرپایی سالانه به بیش از 2 میلیون بار مراجعه خدمت درمانی انجام می دهند که بخش بزرگی از خدمات ، توسط 220 نفر کادر پرستاری انجام می شود.
دکتر کامیار زارع مویدی رییس بیمارستان امام رضا (ع) نیز در مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت:وجه تسمیه روز پرستار بر گرفته از القاب حضرت زینب (س) با عنوان کفیله السجاد (ع) می باشد که از امام سجاد امام معصوم و از خاندان آل الله مراقبت می نمود و به پاس قدردانی از زحمات ارزشمند پرستاران ،این روز به نام روز پرستار نیز نامگذاری گردید.
رییس بیمارستان امام رضا (ع) در ادامه گفت:شهدای پرستار هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع مقدس پرستاران در مراقبت از بیماران در ایام شیوع ویروس کرونا ،تصویر های ماندگار از ایثار و فداکاری پرستاران به نمایش گذاشت وشهدای زیادی با عنوان شهدای سلامت تقدیم نمود.
در ادامه مراسم جشن با شکوهی با برنامه های متعدد فرهنگی برگزار و درپایان از پرستاران نمونه کشوری و استانی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قم به شرح ذیل با اهداءلوح تقدیر وهدایا تقدیر گردید.زهرا صباغی موحد -پرستار نمونه کشوری زهره صبا -پرستار نمونه کشوری،ملیحه ثابتان،مهدی درگاهیان،علی فیض آبادی،مرضیه سرسنگی،صدیقه بابا کریمی،زهرا حسینی،معصومه سادات حسینی،زهرا شرفی،کوثر رهنمایی ،محمد رضا محمدی،فهیمه جبلی،نفیسه سلیمانی صدر،ملیحه جاوید، پرستاران نمونه استانی

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/p3j9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا