اجتماعی

افتتاح 10 پروژه بهداشت و درمان هم‌زمان با هفته دولت

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبرداد:

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۱۰ پروژه بهداشت و درمان با اعتبار۱۵۰ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ندای قم، مهدی مصری در گفت وگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی، غذا و دارو، درمانی، پشتیبانی و دانشجویی است.

وی اضافه کرد: سه خانه بهداشت در روستاهای “ورجان”، “مهرزمین” و “گیو” از جمله این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی است که در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه درمان نیز راه‌اندازی اتاق ریپورت رادیولوژی، گرافی و دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی و همچنین پاویون پزشکان بیمارستان شهدای ارتش راه‌اندازی به همشهریان خدمات ارائه می‌دهد.

مصری بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه دانشجویی احداث سالن چندمنظوره دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم است که در ۱۲۰ مترمربع بنا شده و دارای کتابخانه، سالن آزمون و سالن اجتماعات است.

وی افزود: فضاسازی دانشکده سلامت و دین، توسعه و تجهیز آزمایشگاه معاونت غذا و دارو و خرید ۶ دستگاه خودرو پشتیبانی نیز از دیگر پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته است که هم‌زمان با هفته دولت افتتاح می‌شود و برای خدمات هر چه بیشتر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آیین افتتاح این پروژه‌ها روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در خانه بهداشت روستای ورجان برگزار خواهد شد.

ورجان یکی از روستاهای گردشگری شهرستان کهک در استان قم است که در فاصله ۳۷ کیلومتری شهر قم و ۶ کیلومتری کهک واقع شده‌است

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/pnlv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا