اجتماعیویژه

افتتاح کلکسیون شیرینی جات سنتی ایرانی در قم

برای نخستین بار صورت گرفت ؛

ندای قم/محسن عبداللهی؛ کلکسیون شیرینی جات ایرانی ارائه کننده بهترین و معروفترین شیرینی جات سنتی شهرهای مختلف کشور در قم گشایش یافت .
به گزارش ندای قم ،مدیراین فروشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در این کلکسیون ، اکثر شیرینی جات معروف ایران از بهترین برندها گردآوری شده تا شهروندان بتوانند بدون صرف وقت و هزینه برای سفر به استانهای مختلف ، شیرینی مورد علاقه خود را در قم خریداری کنند .
شاکری، قیمت بسیار مناسب این نوع از شیرینی ها را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این محصولات ، قیمت بسیار کمتری درمقایسه با سایر شیرینی های موجود ، دارد که میتواند در اقتصاد خانواده ها بسیار اثر گذار باشد .
شاکری افزود : مسقطی و بادام سوخته شیراز، کلمپه و قاووت کرمان ، قطاب ، باقلوا و پشمک یزد ، نان برنجی و کاک کرمانشاه ، ریس و نوقا و قرابیه تبریز ، پادرازی و نون چایی قزوین ، گزو پولکی و سوهان عسلی اصفهان ، کلوچه سنتی کاشان ، نقل و باسلوق ارومیه از جمله شیرینی جات ایرانی است که در این فروشگاه عرضه میشود .
وی ، موقعیت ویژه قم را در جذب زائران و گردشگران خارجی مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: با راه اندازی این واحد، توریست های دیگر کشورها نیز در سفر به قم ، میتوانند علاوه بر تهیه بهترین سوهان قم ،شیرینی جات سایر استانها را به سادگی در قم تهیه کنند و سفیر فرهنگ و سنت ایرانیان در کشورهای متبوع خود باشند.
محمد شاکری خاطرنشان کرد: این فروشگاه آمادگی دارد سفارشات شهروندان و سازمانها و نهادهای مختلف را برای پذیرایی در مجالس و همایشها در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.
همشهریان عزیز میتوانند. از طریق تلفن. ۰۹۹۰۴۵۱۰۹۵۰ یا لینک shirini collection در. ایتا. با این فروشگاه در تماس باشند تماس موبایلی. با. ۰۹۱۲۲۵۳۰۹۵۰ امکان پذیر است .
کلکسیون شیرینی جات ایرانی در بلوار شهید منتظری حدفاصل میدان مصلای قدس تا چهارراه حجتیه بین کوچه ۱۶و۱۸ جنب هتل الماس قرار دارد .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hm9u

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا