اجتماعی

استقرار یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی امدادی در جاده‌های استان

فرمانده انتظامی استان قم:

فرمانده انتظامی استان قم گفت: دستگاه‌های امدادی با محوریت پلیس راه استان طی رزمایش زمستانی در ۱۰۶ پایگاه فعال با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در جاده‌های قم مستقر می‌شوند.

به گزارش ندای قم، سردار محمدرضا میرحیدری در رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، اظهار داشت: طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی با وحدت و انسجام بیشتر دستگاه‌های امدادی تا پایان سال ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی با استقرار در سه نقطه برف‌گیر این استان با حضور مستمر خود مانع بروز حوادث و مشکلات برای رانندگان در محورها می‌شوند.

وی سه محور ذکر شده “نعلبندان” در آزاد راه قم به تهران، جاده قدیم قم به تهران و راهجرد در کمربندی قم به اراک ذکر کرد و گفت: نیروهای امدادی از امروز به صورت‌ مستمر در طول شبانه روز در این محورها مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: امروز همه دستگاه‌های امدادی آماده‌اند تا در طرح زمستانی در جهت ارائه خدمات به مردم در جاده‌ها در صورت حوادث احتمالی به بهترین نحو اقدام کنند.

وی ابراز داشت: در طول ایام زمستان دستگاه‌های امدادی در کنار هم در نقاط برف‌گیر استقرار پیدا می‌کنند و در جهت جلوگیری از بروز آسیب ها و مشکلاتی که سلامت رانندگان را تحت شعاع قرار دهد با از خودگذشتگی و وفاق و اتحاد، تلاش خواهند کرد.

میرحیدری تاکید کرد:‌ از خودگذشتگی عوامل امدادی در شرایط سخت با هدف آرامش هموطنان است و این یک جهاد می‌باشد که باید از همه کسانی که با این نگاه جانشان را در معرض خطر می گذارند تقدیر کنیم

میرحیدری افزود: نیروهای امدادی باید اقدامات بایسته و پیش دستانه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات برای هموطنان را داشته باشند و هر فرد در حوزه ماموریت خود در جهت کاهش مشکلات مسافران مسوولیت خود را دنبال کند.

وی یادآور شد: علیرغم این که ۱۲ درصد میزان تردد خودروها در محورهای قم در سال ۱۴۰۲ رشد داشته اما در ارتباط با کاهش تلفات جانی و کنترل حوادث و تصادف‌ها با نگاه جهادی دستگاه‌های مختلف توفیق‌های خوبی را در استان شاهدیم.

رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ با حضور عوامل پلیس راه، یگان امداد و ویژه، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و راهداری برگزار شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wu5p

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا